Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PASTA BULION cu concentratie 24% , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU


Detaliu pentru invitatia numarul 330163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARULBRAILA
Numar invitatie: 330163/22.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DEPASTABULION cu concentratie 24% , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARULBRAILACod fiscal: RO24913000, Adresa: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Telefon: 0239/619314, Fax: 0239/625990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DEPASTABULION cu concentratie 24% , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE PASTA BULION concentratie 24%PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.6) CPV: 15331427-6 - Piure concentrat de tomate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este valabila 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In situatia extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator .Garantia de participare va fi de 1% , adica 420 lei . Autoritatea contractanta va retine un cuantum de 1% , conform clauzei de la art 278^1din OUG 34 pe 2006 , in conditiile respingerii ca nefondate a contestatiei , doar in situatia in care valoare estimata depaseste 63.000 lei .Garantia de participare se va constitui conf. art. 86. din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Garantia de participare se poate vira in contul RO 09 TREZ 1515005XXX000187, CUI 4342987 , Trezoreria BrailaDovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP si concomitent pana la data deschiderii ofertelor se va transmite la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii ) dovada constituiri garantiei in original
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa , calitativa si in perioada cuvenita a contractului subsecvent . Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru .Cuantumul garantiei de buna executie a contactului reprezinta 3% din pretul total al contractului subsecvent , fara TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?2).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3. Declaratie se va prezenta atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator .Persoane cu funcii de conducere in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii in cadrul penitenciarului Braila sunt : - cms. Dobrica Marian - director- scms Malinchi Fanica ? director economico-administrativ- i.p. Purcaroiu Zoica ? sef serviciu logistic- scmd Jianu Paula ? ofiter achizitii- a.s. Gaman Elena? responsabilAV- a.s. Alexandru Dumitra ? responsabil cazarmare- a.s. Caraman Nicoleta ? responsabil GAZ- a.s. Cazan Sebastian ? responsabil ETG- a.s. Bounegru Adriana ? contabil financiar- a.s Toader Jenel ? achizitorIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?4).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );5).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6). Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 Cerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata) Documentul in original sau copie legalizata va fi prezentat pentru conformitate , de operatorul economic situat pe primul loc inainte de transmiterea rezultatului procedurii ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer