Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PRODUSE: ?Concentrate proteice vitamino-minerale " prin incheierea unui Acord- Cadru


Detaliu pentru invitatia numarul 346253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARULBRAILA
Numar invitatie: 346253/07.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DEPRODUSE: ?Concentrate proteice vitamino-minerale " prin incheierea unui Acord- Cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARULBRAILACod fiscal: RO24913000, Adresa: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Telefon: 0239/619314, Fax: 0239/625990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DEPRODUSE: ?Concentrate proteice vitamino-minerale " prin incheierea unui Acord- Cadru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DEPRODUSE: ?Concentrate proteice vitamino-minerale "
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 680 - 151, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este valabila 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In situatia extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul in caregarantia de participare se constituie in alta moneda , pentru o evaluare unitara la data de 09.04.2013la care se va face echivalenta leu/alta valuta, la un curs de schimb BNR. Garantia de participare va fi de 1% , adica 1.513 lei valoare totala iar detaliata pe loturi va fiastfel: - CPVM pentru purcei intre 10-30kg , garantie participare = 175- CPVM pentru porci intre 30-60kg , garantie participare = 414- CPVM pentru porci peste 60 kg, garantie participare = 540- CPVM pentru scroafe si vieri, garantie participare = 180- Prestarter, garantie participare = 204(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Garantia de participare se constituie doar pentru loturile la care se depune oferta .Garantia de participare se poate vira in contul RO74TREZ 1515009XXX000272, CUI 4342987 , Trezoreria BrailaDovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP. In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara , dovada se face prin transmiterea acesteiacel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele pentru care nu s-au constituit garantia pentru participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabileNOTA : neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertei , atrage dupa sine respingerea ofertei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa , calitativa si in perioada cuvenita a contractului subsecvent . Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, in contul RO74TREZ 1515009XXX000272, CUI 4342987 , Trezoreria BrailaSuma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 3% din pretul total al contractului subsecvent , fara TVA . Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat , daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contactul subsecvent cu notificarea prealabila si/sau punere in intarziere, precizand obligatiile ce nu au fost respectate . Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?2).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3. Declaratie se va prezenta atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator .Persoane cu funcii de conducere in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii in cadrul penitenciarului Braila sunt : - cms. Ionescu Dumitru - director- scms Maslinchi Fanica ? director economico-administrativ- cms.Huluba Horia director adj. SDRP , -scms. Purcaroiu Zoica ? sef serviciu logistic- a s p Toader Jenel?achizitii- a.s Caraman Nicoleta ? responsabil GAZ ;
- cms Mihai Octavian ? medic veterinar;
- a.s a Bazaru Paul? achizitor ;4).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );5).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010? Formular 8Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Documentele se scaneaza si se depun in SEAP Cerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 .Documentul in original sau copie legalizata va fi prezentat pentru conformitate , de operatorul economic situat pe primul loc inainte de transmiterea rezultatului procedurii .2) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati cat si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer