Achizitie publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE COLECTARE,SPALARE SI CALCARE LENJERIE SPITAL PRIN INCHEIERE DE ACORD-CADRU
Detaliu pentru invitatia numarul 325036
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325036/25.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DESERVICII DE COLECTARE, SPALARE SI CALCARE LENJERIE SPITAL PRIN INCHEIERE DE ACORD-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232410218, fax: +40 232211752, persoana de contact: ELIS CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL UNITATII, B-DUL.CAROL I NR.50, SERVICIUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DESERVICII DE COLECTARE, SPALARE SI CALCARE LENJERIE SPITAL PRIN INCHEIERE DE ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DESERVICII DE COLECTARE, SPALARE SI CALCARE LENJERIE SPITAL PRIN INCHEIERE DE ACORD-CADRU, CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GAR.PARTICIP.= 2366, 4 RON (1% DIN VALOAREA MAXIMA FARA TVA ACORD-CADRU).Se exprima sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari.Este valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute la art.180/OG34/2006.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala, pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Lista persoane de decizie la nivel de procedura : Manager - Prof.dr.Adrian CovicMedic epidemiolog - Dr.Anca NistorServiciu Achizitii - ref.Elis CretuConsilier juridic Dan Pahopol 1. Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii2. Certificat constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Listaprincipalelor furnizari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, daca exista2. Recomandari din partea altor beneficiari-minim unul3. Resurse umane-personal autoriza ? cursuri de igiena efectuate Certificat ISO 9001 ofertantsau similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:48