Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de Tablet PC


Detaliu pentru invitatia numarul 334368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Numar invitatie: 334368/27.08.2012
Denumire contract: Achizitia deTablet PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIARCod fiscal: 14783794, Adresa: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/212.15.44, Fax: 021/212.15.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020362, telefon: +40 212121544, fax: +40 212121544, persoana de contact: MIHAIL GEANGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020362
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia deTablet PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Tablet PC si livrare la sediul DGAPI
II.1.6) CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in valoare de 2532 lei cu valabilitate de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul DGAPI in cazul constituirii garantiei de partIcipare prin OP: RO48TREZ7025006XXX000193 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Sector 2 Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DGAPI, va fi utilizat modelul din Anexa 8.DGAPI are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valabilitate a ofertei, in conformitate cu legislatia in vigoare privind achizitiile publice; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conformprevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de DGAPI pentru incheierea contractului de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10%din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DGAPI, va fi utilizat modelul din Anexa 12.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatedeclaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5).Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul DGAPI sunt: Mihail Geangu ? Director Executiv; persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Sorin Ciochirca, Daniela Popa, Popescu Aurel, Nicoleta Stoicescu, Alexandrina Procopiu, Marilena Avrigeanu, Mariana Mustata Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor aferente care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc, nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara.Se va prezenta fisa de informatii generale. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii au obligatia dea prezenta o mostra din produsul ce urmeaza a fi livrat in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul procedurii de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2012 21:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer