Achizitie publica - Achizitia de alimente de baza
Detaliu pentru invitatia numarul 285681
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Cod de identificare fiscala: 17090997
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau
Telefon: 0260661819
Fax: 0260618850
Denumire invitatie: Achizitia de alimente de baza
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea unor - PRODUSE ALIMENTARE ?respectiv: -zahar cod CPV- 15831000-2- orez cod CPV- 03211300-6-faina de graucod CPV- 15612100-2-faina de porumb CPV-15612210-6-griscod CPV- 15625000-5-ulei rafinat cod CPV- 15421000-5-margarinacod CPV- 15431100-9- conserva carne de vitacod CPV- 15131000-5- conserva carne de porccod CPV- 15131000-5-conserva peste CPV- 15200000-0-pate de ficatcod CPV- 15131310-1pentru unitatile aflate in subordinea sa.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.03.2011 09:48
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: la sediul DGASPC Salaj, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Complexului de Servicii Comunitare nr.1 , str.Crisan, nr.4, localitatea Zalau, in data de 11 . 04 . 2011 ora 12.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 197, 445.86 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-situatia personala a ofertantului-decl. privind eligibilitatea-Decl.pe proprie raspundere privind neincadrarea in art 181 din OUG34/2006-certif.eliberat DGFP(original sau copie legalizata)-certif privind impoz si taxe locale( original sau copie legalizata)-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- certif constatator emis de ORC, pers.straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare-situatia economico-financiara- fisa de informatii gen. din care sa reiasa cifra de afaceri din ultimii 3 ani-capacitatea tehnica si profesionala-decl.privind echipamentele-lista principalelor livrari- certif HACCP personalizat-copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizatadecl.privind subcontractantii- cu doc: decl.privind neincadrarea in art.181 OUG 34/2006, certif.constatator emis de ORC, lista pivind dotarile.Garantia de participare este de ;1694 lei pt LotulI si 286 lei pt.Lotul II
de la sediul DGASPC Salaj, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20, telefon 0260615017