Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de alimente de baza


Detaliu pentru invitatia numarul 285681
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Cod de identificare fiscala: 17090997
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau
Telefon: 0260661819
Fax: 0260618850
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de alimente de baza
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea unor - PRODUSE ALIMENTARE ?respectiv: -zahar cod CPV- 15831000-2- orez cod CPV- 03211300-6-faina de graucod CPV- 15612100-2-faina de porumb CPV-15612210-6-griscod CPV- 15625000-5-ulei rafinat cod CPV- 15421000-5-margarinacod CPV- 15431100-9- conserva carne de vitacod CPV- 15131000-5- conserva carne de porccod CPV- 15131000-5-conserva peste CPV- 15200000-0-pate de ficatcod CPV- 15131310-1pentru unitatile aflate in subordinea sa.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.03.2011 09:48
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: la sediul DGASPC Salaj, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Complexului de Servicii Comunitare nr.1 , str.Crisan, nr.4, localitatea Zalau, in data de 11 . 04 . 2011 ora 12.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 197, 445.86 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-situatia personala a ofertantului-decl. privind eligibilitatea-Decl.pe proprie raspundere privind neincadrarea in art 181 din OUG34/2006-certif.eliberat DGFP(original sau copie legalizata)-certif privind impoz si taxe locale( original sau copie legalizata)-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- certif constatator emis de ORC, pers.straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare-situatia economico-financiara- fisa de informatii gen. din care sa reiasa cifra de afaceri din ultimii 3 ani-capacitatea tehnica si profesionala-decl.privind echipamentele-lista principalelor livrari- certif HACCP personalizat-copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizatadecl.privind subcontractantii- cu doc: decl.privind neincadrarea in art.181 OUG 34/2006, certif.constatator emis de ORC, lista pivind dotarile.Garantia de participare este de ;1694 lei pt LotulI si 286 lei pt.Lotul II
de la sediul DGASPC Salaj, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20, telefon 0260615017
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer