Achizitie publica - Achizitia de alimente de baza
Anunt de atribuire numarul 147833/29.12.2011
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450059, Salaj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0260661819, Fax: 0260618850
II.1) Denumire contract Achizitia de alimente de baza
II.2) Obiectul contractului Achizitionarea unor - PRODUSE ALIMENTARE ?respectiv: -zahar cod CPV- 15831000-2- orez cod CPV- 03211300-6-faina de graucod CPV- 15612100-2-faina de porumb CPV-15612210-6-griscod CPV- 15625000-5-ulei rafinat cod CPV- 15421000-5-margarinacod CPV- 15431100-9- conserva carne de vitacod CPV- 15131000-5- conserva carne de porccod CPV- 15131000-5-conserva peste CPV- 15200000-0-pate de ficatcod CPV- 15131310-1pentru unitatile aflate in subordinea sa.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 285681/26.03.2011 09:48
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 197, 445.86 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
8003 / 19.04.2011
193, 413.81RON
Castigator
CUI
Adresa
SC FINELOR PRESTCOM SRL
RO8427741
b-ul Traian, nr.12, bl.U2, ap.3, Zalau, 331052, Hunedoara
Total (fara TVA): 193, 413.81RON
Ofertant castigator: SC FINELOR PRESTCOM SRL
Valoare contract: 193413.81 RON