Achizitie publica - ACHIZITIA DE ALIMENTE DIVERSE
Detaliu pentru invitatia numarul 327448
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327448/21.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE ALIMENTE DIVERSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIUCod fiscal: 9902350, Adresa: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Telefon: +40 246214011, Fax: +40 246216232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura aleasa este online( in SEAP )
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE ALIMENTE DIVERSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica privindfurnizarea deproduse alimentare??OUA DE GAINA, PRODUSE LACTATE, CONSERVE CARNE SI PESTE CONGELAT, ALIMENTE DIVERSE, PRODUSE ZAHAROASE, CARNE PUI SI PRODUSE DIN CARNE, CONSERVELEGUME SI FRUCTE, LEGUME SI FRUCTE ? , pentru centrele aflate in subordinea DGASPC Giurgiu, pentru urmatoarea perioada estimata de la atribuirea contractului ? 01.06.2012- 31.12.2012. Valoarea minima a contractului conformintervalului 01.06.2012 ? 31.12.2012, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele ), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 897 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 1332 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( respectiv , 90 zile ).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(formular 12A )sau-cazier judiciar/certificat echivalentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formularul 12B)- certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.- certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. ( FORMULARUL NR. 6 )Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. La art 69 din O.U.G. 34/2006. ( FORMULARUL NR. 5 )- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriid e atribuire : ? Director executiv: Avram Teodora? Director economic: Jurj Claudiu? Jurist: Neacsu Sorina Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina) ;
- fisa de , ,informatii generale, , cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011 ) ( formular A1 )- se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale Statului( cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor) precum si datele de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati( formularul 12E )- fisa de informatii privind experienta similara?(formular nr.8) -original- ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, cel putin a unuidocument/contract/procese-verbal de receptie prin care sa confirme ca a fost incheiat un contract care a avut ca obiect furnizareade produse similare, cu cel care face obiectul achizitiei. Aceasta va fi insotita de o recomandare din partea unui beneficiar, cu care a fost incheiat un contract care a avut ca obiect furnizareade produse similare, cu cel care face obiectul achizitiei ;
- declaratie referitoare la mijloacele de transport, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse(a Certificat de calitate conform STAS 22000Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura aleasa este online ( in SEAP )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:05