Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de alimente necesare hranii persoanelor private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 320927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 320927/29.02.2012
Denumire contract: achizitia de alimente necesare hranii persoanelor private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200463, telefon: +40 251430436, fax: +40 251439547, persoana de contact: IULIA MONICA VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de alimente necesare hranii persoanelor private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a minim :551 kg margarina, 59 kg pateu pasare, 381 kg amelioratori pentru preparate culinare tip vegeta si 50 litri otet alimentarsi maxim: 8.918 kg margarina, 948 kg pateu pasare, 6.172 kg amelioratori pentru preparate culinare tip vegeta si 800 litri otet alimentar
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 287.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1: margarina tartinabila - 348 lei; lot 2: pateu pasare - 80 lei; lot 3: amelioratori pt preparate culinare- 124 lei: lot 4: otet alimentar- 12 leiModul de constituire al garantiei de participare cf art 86 din HG 925/2006.In cazul constituirii prin ordin de plata, suma se va depune in contul RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4553240 ( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor)Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Lipsa documentului in sectiunea documente de calificare echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Pentru autoritatile contractante care din motive tehnice nu pot incarca documentele de calificare si oferta tehnica in SEAP, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat in exteriorul plicului ce se depune la secretariatul autoritatii contractante. Lipsa documentului pe exteriorul plicului echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Valabiliatatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractului-subsecvent incheiatModul de constituire al garantiei de buna executie- cf art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian -director, Cirje Liviu - dir adj ec-admin, Stanica Veronica - sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Sandu Paul - responsabil sector hranire.)Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora ed a furniza produse acre fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- solicitat formularul 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lotul 1) - se vor depune 2 mostre de minim 0, 5 kglotul 2) se vor depune 2 mostre de minim 100 grlotul 3)se vor depune 2 mostre de minim 0, 5 kglotul 4) se vor depune 2 mostre de min 500 mililitriMostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate corespunzator: denumire producator, operator economic ofertant, adresa si datele de contact ale producatorului, respectiv operatorului economic ofertant. De asemenea, se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA ? ????????(denumirea lotului pentru care se depune oferta), procedura de cerere oferte din data de ??????.., organizata de Penitenciarul Craiova.Mostrele vor fi insotite de buletin de analiza, Formularul va cuprinde livrari de produse alimentare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa minim 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare da la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de alimente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer