Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 320460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 320460/20.02.2012
Denumire contract: Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200463, telefon: +40 251561777, fax: +40 251439547, persoana de contact: IULIA MONICA VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a minim :3 kg boia ardei dulce, 3 kg foi dafin, 3 kg piper, 3 kg cimbru, 1.375 kg pulpe pui superioare, 38 kg ceai plante, 609 kg faina alba, 219 kg gris, 188 kg malai, 1.270 kg sare macinata, , 124 kg usturoi uscat, 1.275 kg zahar alb, 2 kg drojdie de bere uscata si maxim: 50 kg boia ardei dulce, 50 kg foi dafin, 50 kg piper, 50 kg cimbru, 12.541 kg pulpe pui superioare, 617 kg ceai plante, 9.840 kg faina alba, 3.541 kg gris, 3.038 kg malai, 19.344 kg sare macinata, , 1.638 kg usturoi uscat, 20.381 kg zahar alb, 36 kg drojdie de bere uscata
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 270.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1: boia ardei dulce- 6 lei, Lot 2: foi dafin - 9 lei, Lot 3: piper macinat -13 lei , Lot 4: cimbru uscat-9 lei, Lot 5: pulpe pui superioare-690 lei, Lot 6: ceai plante-75 lei, Lot 7: faina alba-163 lei, Lot 8: gris-89 lei, Lot 9: malai-58 lei, Lot 10: sare macinata-87 lei, Lot 11: usturoi uscat-213 lei, Lot 12: zahar tos alb-816 lei, Lot 13: drojdie de bere uscata-9 lei)Modul de constituire al garantiei de participare: -scrisoare de garantie bancara, in original , -ordin de plata in contul RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4553240 ( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor)-depunere la casierie in numerar, Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Lipsa documentului in sectiunea documente de calificare echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Pentru autoritatile contractante care din motive tehnice nu pot incarca documentele de calificare si oferta tehnica in SEAP, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat in exteriorul plicului ce se depune la secretariatul autoritatii contractante. Lipsa documentului pe exteriorul plicului echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractului-subsecvent incheiatScrisoare de garantie bancara ?formularul 10, prin retineri succesive din facturi sau prin constituirea unui cont bancar .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane responsabile cu desfasurarea procedurii: Becheanu Adrian- director, Cirje Liviu -dir adj ec-admin, Stanica Veronica-sef serv logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Sandu Paul-responsabil economic hranire). Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura- solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produse care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- solicitat formularul 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul va cuprinde livrari de produse alimentare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa minim 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de alimente, Loturile 1), 2), 3), 4), 13): Operat ec va prez 2 mostre de produs in cant de min 100 grame. Aceastea se vor prezenta la sediul autorit contract pana la data de ??, ora ?.Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denum producator, operator ec ofertant, adresa si datele de contact ale producat, respectiv operator ec ofertant.Se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA ? ??(denum lot pt care se depune oferta), procedura de cerere oferte din data de ?.Mostrele vor fi insotite de declaratie de conformitate.Loturile 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12: Operat ec va prezenta 2 mostre de prod in cant de min 1 kg. Se vor prezenta la sediul autorit contractan pana la data de ??, ora ?.Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denum producator, operator ec ofertant, adresa si datele de contact ale producator, respectiv operat ec ofertant.Se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA ? ??(denum lot pt care se depune oferta), proced de cerere oferte din data de?.Mostrele vor fi insotite de declaratie de conformitate, Atestarea conformitatii produselor prin referire la specificatii sau standarde relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer