Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 324815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 324815/23.04.2012
Denumire contract: Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun electronic in SEAP, procedura de achizitie fiind online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura se finalizeaza cu incheierea unui Acord cadru pentru achizitie alimente pentru 12 luni 2012-2013 astfel: amelioratori pentru preparate culinare tip vegeta: min. 229 kg ? maxim 913kg, foi dafin : min. 5kg ? max. 19 kg, piper : min. 5 kg ? max. 19 kg, biscuiti min. 1536 kg ? max. 6142 kg, cartofimin. 9125 kg ? max. 36500 kg, ceai : min. 23 kg ? max. 92 kg, ceapa : min. 799 kg ? max. 3194 kg, drojdie : min 0.50 kg ? max. 2 kg, fasole boabe : min 1367 ? max. 5475 kg, faina alba tip 650 : min. 229 kg ? max. 913 kg, margarina : min. 1000 kg ? max. 3997 kg, morcovi : min. 2281 kg ? max. 9125 kg, orez : min. 456 kg ? max. 1825 kg, otet : min. 23 kg ? max. 92 kg, oua : min. 375 buc ? max. 1500 buc, pasta tomate : min. 685 kg ? max. 2738 kg, paste fainoase : min. 456 kg ? max. 1825 kg, rahat: min. 12 kg ? max. 49 kg, sare : min. 685 kg ? max 2738 kg, ulei floarea soarelui : min. 342 L? max 1369 L, usturoi : min. 91 kg ? max 365 kg, zahar : min.456 kg ? max 1825 kg
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1.Amelioratori pentru preparate culinare tip vegeta-18, 26 lei, Lot 2.Foi dafin ? 3, 04 lei, Lot3. Piper -3, 23 lei, Lot 4. Biscuiti -196, 54 lei, Lot 5. Cartofi182, 50 lei, Lot 6. Ceai -8, 28 lei, Lot 7. Ceapa ? 30, 34 lei, Lot 8. Drojdie -0, 14 lei, Lot 9. Fasole boabe -164, 25 lei, Lot 10.Faina alba tip 650 -13, 70 lei, Lot 11. Margarina -143, 89 lei, Lot 12. Morcovi ? 91, 25 lei, Lot 13. Orez ? 38, 33 lei, Lot 14. Otet -1, 20 lei, Lot 15. Oua ? 16, 50 lei, Lot 16.Pasta tomate ? 84, 88 lei, Lot 17. Paste fainoase -36, 50 lei, Lot 18.Rahat ? 1, 62 lei, Lot 19. Sare ? 12, 32 lei, Lot 20.Ulei floarea soarelui ? 68, 45 lei, Lot 21. Usturoi ? 27, 38 lei, Lot 22. Zahar ? 65, 70 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei).Modalitati de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care se poate constitui garantia de participare este RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885.In cazul I.M.M.-urilor, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilitconform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006 care se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Garantia de participare se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare.In cazul in care contestatorului i se va respinge de CNSC contestatia ca fiind nefondata, acestuia i se va retine o suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director - cms. sef Ion CRAIOVEANU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Director Adjunct Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar - comisar Balan Nicolae. Alte persoane care au atributii in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Radu Sapoi ? consilier juridic, Mioara Vasilache ? vizacfp, Carmen Stanescu ? sef birou achizitii, Calafeteanu Mioara ? ofiter achizitii Paun Mirela ? responsabili compartiment hranire.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele localedin care rezulta ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale anulale pe ultimii trei ani-solicitat formularul E
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer