Achizitie publica - Achizitia de anestezice
Detaliu pentru invitatia numarul 325471
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325471/03.05.2012
Denumire contract: Achizitia de anestezice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Ileana Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Copii Brasov - Serviciul Administrativ-Aprovizionare, str. Nicopole, nr. 45, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de anestezice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente din categoria anestezice
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 845 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr.Lot Denumire produs Valoare egarantie participare1 Sevofluranum lichid inhal.99.97% - 250ml 1845 lei2 Thiopentalumpulb.inj. 500mg 50, 4 lei3 Fentanylum sol.inj. 005mg/ml - 10ml 110 lei4 Remifentanilum liof.pt.sol.inj./perf. 1mg 19 lei5 Ketaminum sol.inj 50mg/ml - 10ml 41, 5 lei6 Propofolum emulsie perf./inj 1% - 20ml 52 lei7 Lidocainum 1% - 10ml sol.inj. 68, 25 lei8 Lidocainum 2% - 2ml sol.inj. 32, 50 lei9 Lidocainumspray sol.ext.10% 32, 50 lei10 Levobupivacainum 2.5mg/ml sol.inj. 102 lei11 Levobupivacainum 5mg/ml sol.inj. 105 lei12 Lidocaina combinatii seringi x 12.5g15, 30 lei13 Lidocaina combinatii sol.inj. 5 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Solicitat ¦1. Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 Solicitat1. Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, urmatoarele documente: 1.-certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul.2.-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Mazgareanu Ioan, Director Financiar-Contabil - Ec. Popa Mariana, Sef Serv. Adm-Aprovizionare - Ing.Ec. Onofrei Vasile, Sef Birou Aprovizionare - Ec. Sabadusi Monica, Consilier Juridic - Ciocaltea Roxana4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 45. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor pentru minim un contract similar de valoare minima egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta sau cel mult a 3(trei) contracte de furnizare de natura similara a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta. Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertant sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:44