Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de antibacterieni de uz sistemic


Detaliu pentru invitatia numarul 325077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Copii Brasov
Numar invitatie: 325077/26.04.2012
Denumire contract: Achizitia de antibacterieni de uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Ileana Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Copii Brasov - Serviciul Administrativ-Aprovizionare, str. Nicopole, nr. 45, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de antibacterieni de uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de antibacterieni de uz sistemic
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 461, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot Denumire produs Garantie de participare1 Ampicillinum 250 mg - 30 lei2 Ampicillinum 500 mg - 30 lei3 Ampicillinum 250 mg pulb pt sol inj - 180 lei4 Ampicillinum 500 mg pulb pt sol inj - 204 lei5 Benzylpenicillinum sodica 400000 ui pulb.pt.sol.inj - 140 lei6 Benzylpenicillinum sodica 1000000 ui pulbpt.sol.inj - 138 lei7 Benzathini benzylpenicillinum 1200000 ui pulb.pt.sol.inj- 12 lei8 Oxacillinum 500 mg - 152 lei9 Oxacillinum 500 mg pulb.pt.sol.inj - 280 lei10 Oxacillinum 250 mg- 95 lei11 Amoxicillinum + acidum clavulanicum 625 mg - 9 lei12 Amoxicillinum + acidum clavulanicum 1.2 g pulb.pt.sol.inj - 148 lei13 Ampicillinum + Sulbactam pulb susp. 250 mg/5 ml - 60 lei14 Ceftriaxonum 2 g pulb.pt.adm.i.v.si perfuz. stabilitatea sol.dupa reconstituire cel putin 24 h - 2520 lei15 Ceftriaxonum 1 g pt.adm.i.v.+solvent - 252 lei16 Cefepinum pulb.inj.500 mg - 42 lei17 Metronidazolum 250 mg - 2, 4 lei18 Metronidazolum sol.perf.500 mg/ml-100 ml - 204 lei19 Clindamycin 300 mg/2 ml i.v. si i.m.- 100 lei20 Amoxacillinum + acidum clavulanicum susp 457 mg/5 ml -35 ml - 20, 6 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Solicitat ¦1. Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 Solicitat1. Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, urmatoarele documente: 1.-certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul.2.-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Mazgareanu Ioan, Director Financiar-Contabil - Ec. Popa Mariana, Sef Serv. Adm-Aprovizionare - Ing.Ec. Onofrei Vasile, Sef Birou Aprovizionare - Ec. Sabadusi Monica, Consilier Juridic - Ciocaltea Roxana4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 46. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Se solicita Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, documentul original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea Formularului ?Informatii generale? - Anexa nr. 7 (In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective si completarea formularului ?Informatii generale? anexa nr. 7.)Se solicita prezentarea ultimului bilant contabil inregistrat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor pentru minim un contract similar de valoare minima egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta sau cel mult a 3(trei) contracte de furnizare de natura similara a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta. Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertant sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer