Achizitie publica - Achizitia de antihemoragice 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 356922
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356922/15.01.2014
Denumire contract: Achizitia de antihemoragice 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Ileana Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de antihemoragice 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de antihemoragice 2013
II.1.6) CPV: 33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 850 - 344, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este mentionat in Anexa B a fisei de date. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda este cel comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere. Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Copii Brasov sunt: dr. Muntean Iuliu-Liviu - Manager, ec. Popa Mariana - Director Financiar - Contabil, ec. Sabadusi Monica - Sef Serviciu Aprovizionare, dr. Albean Ilie Marcel - Director Medical.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinunea "conform cu originalul".-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006.3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 34. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 45. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale (Anexa nr. 7) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin un contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent inscrisa in Anexa B, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea specifica obiectului contractului sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 10:44