Achizitie publica - Achizitia de anvelope auto
Detaliu pentru invitatia numarul 330842
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330842/02.07.2012
Denumire contract: Achizitia de anvelope auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0466 BUCURESTICod fiscal: 4204208, Adresa: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0214023599, Fax: 0213455254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213454357, fax: +40 0213454355, persoana de contact: CARMEN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de anvelope auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de anvelope auto
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 645.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la cererea de oferte este in suma totala de 1712.86 lei sau pe fiecare lot in parte de: Lotul 1:435.48 lei;Lotul 2:38.38 lei;Lotul 3:81.28 lei;Lotul 4:48.38 lei;Lotul 5:167.74 lei; Lotul 6:298.06 lei; Lotul 7:33.87 lei;Lotul 8:464.51 lei;Lotul 9:70.96 lei;Lotul 10:74.20 lei si va fi depusa in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare. Nota: In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata. Garantia de participare se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile (90 zile termenul de valabilitate al ofertei+10 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, - Virament bancar in contul autoritatii contractante: RO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trezoreria sector 3 Bucuresti (cod fiscal U.M.0466 Bucuresti: 4204208), - OP-ul reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Se constituie in maximum 15 zile de la data semnarii contractului si oricum, inainte de inceperea executarii contractului, executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului (sau conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) si va fi depusa in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular nr. 1; cerificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat); certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat);Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2004, completata in conformitate cu prevederile OUG 76/2010 -Formular nr. 2, in original; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2 octombrie 2010, fomrular nr. 3; prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 4 din sectiunea Formulare, in original.PERSOANE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRECozma Sorin-GabrielZamfir Corneliu-IoanDobre AuraOana Carmen Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata care sa cuprinda: date de identificare (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); obiectul de activitate, reprezentantii legali, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori si perioade de furnizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 12:07