Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de anvelope vara si iarna pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Sibiu.


Detaliu pentru invitatia numarul 342130
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Numar invitatie: 342130/29.01.2013
Denumire contract: Achizitia de anvelope vara si iarna pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIUCod fiscal: 7497072, Adresa: STR. CONSTITUTIEI 19 , SIBIU, Sibiu, Telefon: +40 269230194, Fax: +40 269235199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de anvelope vara si iarna pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de anvelope vara si iarna pentru ambulantele si autovehiculele auxiliare din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Sibiu.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1632, 8 lei. Cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B - informatii privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ?( Formularul nr. 4) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul SAJ SIBIU deschis la Trezoreria Sibiu, RO23TREZ5765005XXX016362.Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul A.C. de catre toti operatorii economici (exceptie facand viramentul bancar). Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.In baza Legii nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. garantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria I.M.M. (Formular nr.8).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr. 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr. 2)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, acesta va fi exclus de la procedura.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente.Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu( Formularul 6).Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ( Formularul 7).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006 ?Formularul nr. 9- Este anexat si tabelul cu persoanele implicate in procesul de evaluare.Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: -Luca Ioan Ovidiu- Manager general-Pasca Dan -Director tehnic-Stroia Simona- Director economic-Cozac Alina Mihaela- Consilier juridic-Minculete Ovidiu- Referent de specialitate-Barabas Adriana Elena- Referent de specialitateToate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006) ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Serviciul de Ambulanta Judetean Sibiu, Str.Constitutiei nr. 19, Sibiu ? Jud. Sibiu, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011.Ofertantul clasat pe primul loc/lot, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006) ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Serviciul de Ambulanta Judetean Sibiu, Str.Constitutiei nr. 19, Sibiu ? Jud. Sibiu, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei Liste cu principalele produse furnizate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit unul sau mai multe contracte de furnizare pentru produsele care fac obiectul procedurii sau similare.Autoritatea contractanta solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante) art. 188 alin.(1)pct. d) din OUG 34/2006. Certificat ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer