Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de apa potabila imbuteliata in bidoane reutilizabile si inchiriere dozatoare tip water-cooler si mini water-cooler


Detaliu pentru invitatia numarul 352666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 352666/14.08.2013
Denumire contract: Achizitia de apa potabila imbuteliata in bidoane reutilizabile si inchiriere dozatoare tip water-cooler si mini water-cooler
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de apa potabila imbuteliata in bidoane reutilizabile si inchiriere dozatoare tip water-cooler si mini water-cooler
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie de atribuire ofera informatii asupra incheierii unui acord-cadru pentru o perioada de trei ani (36 luni), in baza caruia se vor atribui contracte subsecvente care vor asigura, in cadrul aceluiasi contract: 1. Furnizarea de apa potabila si livrarea acesteia la sediile beneficiarului in bidoane de policarbonat pentru dozatoare tip water-cooler(un bidon va contine 19 litri de apa potabila);2. Furnizarea de apa de izvor si livrarea acesteia la sediile beneficiarului in cutii pentru dozatoare tip mini water-cooler(o cutie va contine 10 litri de apa de izvor);3. Furnizarea de bidoane de policarbonat cu capacitatea de 19 litri, la schimb.4. Punerea la dispozitia beneficiarului, cu chirie, a dozatoarelor tip water-cooler pe toata durata acordului-cadru;5. Punerea la dispozitia beneficiarului, cu chirie, a dozatoarelor tip mini water-cooler pe toata durata acordului-cadru;6.Servicii de reparatii, intretinere si igienizare, cu titlu gratuit, a dozatoarelor tip water-cooler si mini water-cooler.Apa potabila va fi te tipul ?apa de izvor?; intelesul termenului ?apa de izvor? este cel precizat in Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1020/2005 privind aprobarea Normelor tehnice de exploatare si comercializare a apelor minerale naturale, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 41110000-3 - Apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 830 - 554, 214 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10.000 lei.Echiv pentru o GP depusa in euro se va face la cursul afisat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul asoc, GP se constituie de orice membru al asocierii pentru si in numele asocierii.Perioada de valab: 90 zile de depunereaofertelor;Conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: - OP in contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti: RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, lit.(b), din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
(1) Furnizorul are obligatia de a constituigarantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoareacontractului, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.(2) Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatiicontractante, emisa de o banca agreata de ambele parti (sidevine anexa la contract).(3) Prin garantia de buna executie a contractului, Furnizorulse angajeaza sa acopere eventualele prejudicii care s-ar putea produce prin nefurnizarea produselor in termenul siin conformitate cu cerintele beneficiarului.(4) Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.(5) Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la finalizarea furnizarii completea produselor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul V.1.2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006-Se va completa Formularul V.1.3.Vor fi prezentate certificate in original si/sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Codului de Procedura Fiscala al Romaniei, urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; b)Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: - Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; ? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; ? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; ? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original.- In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul V.1.4;4.Certificat de participare cu oferta independenta -Se va completa Formularul V.1.5.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat si semnat de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor.*pentru persoane juridice straineVa fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul V.I.6.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-Primar Anca Ludu ? Director executiv, Directia Management Economic Bogdan Pitigoi ? Director Directia Investitii Bogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii Publice, Cotofana Camelia - consilier in cadrul Serviciului de Achizitii Publice. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Dorinela Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Diaconescu Florin--consilier localTeodorescu Catalin -consilier localCrisu Florian Misu -consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati CarmenPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localBaltaretu (Dinu) Steliana - COnsilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localDinu Steliana Cristiana-consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei- connsilier LocalZvirid Ana Luiza-consiler localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localHuiu Iulia -consilier localAlexe Gheorghe-consilier localBrad Ion-consiler localCiuca Marioa-cosilier localStancu Nicoleta-consilier localDinca Gheorghe-consilier localMarinescu andrei-cosilier localTanase Adrian -consilier localMartescu iulia-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localRoman (Coman) Alina-consilier local *pentru persoane juridice romaneVor fi prezentate: 1. certificat constatator ? original si/sau copie conform cu originalul ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor.2.autorizatia sanitara pentru producerea de apa imbuteliata emisa in conformitate cuHotararea de Guvern nr. 974/2004 pentru aprobarea Normelor de supraveghere, inspectie sanitara si monitorizare a calitatii apei potabile si a Procedurii de autorizare sanitara a productiei si distributiei apei potabile ? copie conform cu orginalul.3.Autorizare de functionare ca unitate protejata. Furnizorul trebuie sa fie unitate protejata in temeiul Legii nr. 448/2006, art. 78, alin. 2, lit. b) ?Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajeaza persoane cu handicap in conditiile prevazute la alin. (2), pot opta pentru indeplinirea uneia dintre urmatoarele obligatii: [?], sa achizitioneze produse sau servicii de la unitati protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in conditiile prevazute la lit. a)?, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, coroborat cu art. 43, alin.1 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a impune ca participarea la procedura de atribuire sa fie permisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritatea angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati, care, prin natura sau gravitatea deficientelor lor, nu pot exercita o activitate profesionala in conditii normale?.Furnizorul trebuie sa fie el insusi unitate protejata. Nu se accepta asocierea cu o alta unitate protejata.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: ?omit sa prezinte documentul solicitat?prezinta documentul solicitat in copie simpla semnata conform cu originalul*pentru persoane juridice straineVor fi prezentate: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original si/sau copie conform cu originalul2.actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original si/sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Vor fi prezentate bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de cel putin 350.000, 00 lei - se va completa Formularul V.3In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004;? daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Va fi prezentata o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima obligatorie: - prezentarea cel putin a cel putin 1 (unu) contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a carui valoare sa fie de cel putin 184.738 lei fara TVA- livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, 2. Va fi prezentata lista privind obligatiile contractuale in desfasurare, 3. Personal de specialitateVa fi prezentata o declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Personalul ofertantului implicat in procesul de productie trebuie sa detina carnete de sanatate avizate la zi;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Timpul de livrare apa
40
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer