Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de Aparate de detectare si de analiza


Detaliu pentru invitatia numarul 289935
Autoritate contractanta
Inspectoratul Teritorial pentru Calitatea Semintelor si Materialului Saditor Tulcea
Cod de identificare fiscala: 3430231
Adresa: strada Mahmudiei, nr. 8, Tulcea
Telefon: 0240-516997
Fax: 0240-513611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de Aparate de detectare si de analiza
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de Aparate de detectare si de analiza
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 14:59
Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str Mahmudiei, Nr 8, Tulcea, JUD TULCEA
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Mahmudiei, Nr 8, Tulcea, JUD TULCEA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Inspectoratul pentru Controlul Calitatii Semintelor si a Materialului Saditor Tulcea)
Valoare estimata: 152, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181, Certificate constatatoare , Prezentareadocumentelor seva face in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2007, Certificat de inregistrare fiscala , Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara - legalizat, Fisa de informatii generale , Bilantul contabil la data de 30.06.2010, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani , Lista cuprinzand subcontractantii, Experienta similara, Informatii privind standarde de asigurare a calitatii, Informatii privind personalul tehnic si de specialitate angajat ,
SEAP, GARANTIA DE PARTICIPARE 2000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer