Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de aparate pentru laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 331226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 331226/05.07.2012
Denumire contract: Achizitia de aparate pentru laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: 0236-419177, Fax: 0236-419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 336130128, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Domneasca, nr. 47, Galati, Romania, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de aparate pentru laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aparate pentru laborator: Lot DENUMIRE PRODUS1 Ni?a chimica filtranta cu sistem de exhaustare2 Calorimetru3 Agitator cu incalzire4 Durimetru de apa cu seturi de kit-uri de reactivi5 Balanta tehnica6 Fotocolorimetru multiparametru destinat analizei de ape7 Spectrofotometru8 Trusa portabila pentru analiza ?i testare apa potabila ?i apa reziduala9 Distilator 12L/h cu rezervor de stocare10 Sistem GPS multicanal, semnal satelit11 Analizator portabil FID pentru compusi organici volatili12 Statie meteo13 Sonometru
II.1.6) CPV: 38434560-9 - Analizoare chimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 -240 RON;Lot 2 -740 RON;Lot 3 -160 RON;Lot 4 -200 RON;Lot 5 -90 RON;Lot 6 -380 RON;Lot 7 -670 RON;Lot 8 -410 RON;Lot 9 -300 RON;Lot 10 -700 RON;Lot 11 -800 RON;Lot 12 -400 RON;Lot 13 -110 RON;TOTAL- 5200 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 14) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului, pentru valori cuprinse intre 63000 si 263550 lei inclusiv, in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerin?a nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerin?a nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerin?a nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre membrii Consiliului de AdministratieNr.crt. Numele si prenumele Functia1.Prof.dr.ing. BIRSAN Iulian Gabriel RectorPresedinte Consiliu de Administratie2.Prof.dr. GATA AncaProrector3.Prof.dr.ing. LUNGU Adrian Prorector4.Prof.dr.ing. MUNTEANU Toader Prorector5.Prof.dr.ing. NICOLAU Anca Prorector6.Conf.dr. TUTUNARU Dana Prorector7.Prof.dr.ing. FETECAU Catalin Decan/Mecanica8.Prof.dr.ing. DOMNISORU Leonard Decan/Arhitectura Navala9.Conf.dr.ing. PECHEANU Emilia Decan/Automatica, Calculatoare, Inginerie Electrica si Electronica10.Prof.dr.ing. BORDEI Marian Decan/Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu11.Prof.dr.ing. ALEXE Petru Decan/Stiinta si Ingineria Alimentelor12.Conf.dr.ing. Simionescu Cristian SilviuDecan/Inginerie din Braila13.Prof.dr. NECHITA Aurel Decan/Medicina si Farmacie14.Conf.dr. CRINGANU Jenica Decan/Stiinte si Mediu15.Prof.dr. Praisler MichaelaDecan/Litere16.Conf.dr. IVLAMPIE Ivan Decan/Istorie, Filosofie si Teologie17.Conf.dr. Lukacs EditDecan/Economie ?i Administrarea Afacerilor18.Lect.dr. Tudor FlorinDecan/Stiinte Juridice, Sociale si Politice19.Lector .dr. NITA Teodor Decan/Arte20.Conf.dr. Ploesteanu ConstantinDecan/Educatie Fizica si Sport21.Conf.dr.ing. DIACONU Nicolae Decan/Transfrontaliera de Stiinte Umaniste, Economice si Ingineresti22.Ing. HORGHIDAN Romeu Director General Administrativ23.Student COTET Dorin Student /Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu24.Prof.dr.ing. GEORGESCU Lucian Presedinte SenatInvitat permanentInformatii despre conducerea executiva: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Romeu HORGHIDAN - DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVInforma?ii despre persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante: Andras Gyorgy Kiraly ? Secretar de Stat la M.E.C.T.S.Mihai Paunica ? Directo General Direct?ia Generala Economic, Finan?e, Resurse Umane la M.E.C.T.S.Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Conf.dr. Iticescu CatalinaEc. Ochianu RalucaLect.dr. Murariu GabrielIng Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristEc. Marian Danaila ? Ad-tor. PatrimoniuModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerin?a nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conformOrdinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire Cerin?a nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire : Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alte documente edificatoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra media de afaceripe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RONAnul 2010:1 euro = 4, 2099 RONAnul 2011:1 euro = 4, 2379 RONIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu pricipalele livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i., Se solicita ofertantului sa confirme furnizarea in ultimii 3 ania unu sau mai multe contracte (maxim 3 contracte) avand ca obiect livrarea de produse similar, prin prezentarea de recomandari/acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective. Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer