Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de aripi de ploaie


Detaliu pentru invitatia numarul 322279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 322279/20.03.2012
Denumire contract: Achizitia de aripi de ploaie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe site-ul oficial al operatorului S.E.A.P., ofertantul declarat castigator, la solicitarea achizitorului, are obligatia de a transmite oferta la sediul Directiei Silvice Galati, str. Stiintei, nr. 95, Galati, Romania, cod postal: 800189, telefon: +40 236412517, fax: +40 236460256, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de aripi de ploaie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aripi de ploaie
II.1.6) CPV: 43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare: 400 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile)? modalitatea de constituire: conform dispozitiile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau ordin de plata in contul RO30RZBR0000060004361555, Raiffeisen Bank-Agentia Galati sau depunere la casierie a sumei in numerar;
- in cazul constituirii prin , ,scrisoare de garantie bancara?? aceasta se prezinta in original la sediul AC.- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenra in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, urmatoarele: 1. - Informatii generale2.- Declaratii privind eligibilitatea (cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul);3.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) - persoane cu functie de decizie in cadrul AC: ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, jurist Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica, ing. Theodor Hotnogu4.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul);5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010); Se va prezenta in copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?? Certificat de inregistrare (CUI) eliberat de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Pentru a cunoaste portofoliul ofertantului si a se putea cere informatii despre modul in care si-a indeplinit a obligatiile contractuale, acesta trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se impune un un nivel valoric sau cantitativ in ceea ce priveste experienta similara., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 2Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularele se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din S.E.A.P, atasata prezentei invitatii in sectiunea General
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer