Achizitie publica - Achizitia de autospeciala de ordine publica 11+1 locuri
Detaliu pentru invitatia numarul 355209
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355209/30.10.2013
Denumire contract: Achizitia de autospeciala de ordine publica 11+1 locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARNI JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4229660, Adresa: Aleea Negiul, Nr. 2, Pitesti, Jud. Arges, Pitesti, Telefon: 0248-211505, Fax: 0248-212092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de autospeciala de ordine publica 11+1 locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de autospeciala de ordine publica 11+1 locuri
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 RON. Pentru situatia cand garantia este constituita in alta valuta se va lua in considerare cursul BNR din 23.10.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: virament bancar - cont nr. RO27TREZ0465005XXX000165- Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4229660, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formular orientativ nr.11) sau depunere la casieria autoritatii contractante.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprieraspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei ca nefondata, AC va retine contestatrului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278 indice 1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri garantia de prticipare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere conform anexei 1 din L.346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. In cazul in care oferta este o asociere incadrarea in categoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asocierea va beneficia de reducere cu 50%.Oferta care nu este insotita la data deschiderii ofertei de dovada constituirii garantiei pentru participare va fi respinsa .la procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita dedepunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractuluide furnizare si se constituie in termen de 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formular orientativ nr.19) sau depunere la casieria autoritatii ontractante. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formularul nr. 12A2.Certificate constatatoare, in original sau copii , privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta documentul in original sau copie legalizata. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala deAdministratie Fiscala. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006Certificatprivind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formularul nr. 12B4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 12C5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69^1; Persoane cu functie de decizie: -Tanase Miron, Valeanu Zorin, Bahrim Sandu, Georgescu Radu, Candet Iulian, Atanasescu Magdalena, Chitulescu Cristian, Boteanu Bogdan, .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6. Certificat de participare cu oferta independenta formular 12D Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrarea autoturismelor (autosprciale)de transport persoane iar ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de catre ONRC sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Candidatii romani vor prezenta : -documente emise de organisme acreditate, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001(sauechivalent), - pentru furnizor ? acreditare furnizare Candidatii straini: - care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international recunoscut de o tara membra UE sau NATO. NOTA: Se vorprezenta documente (in copie conforma cu originalul), emise de organismeacreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Se accepta certificate din seria ISO sau similare privind implementarea unuisistem de management al calitatii, emise de organisme internationale.Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura incare confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat conform art193 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 15:13