Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de autoutilitara de teren 4x4 cu tractiune nepermanenta


Detaliu pentru invitatia numarul 332447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vadu Motilor
Numar invitatie: 332447/26.07.2012
Denumire contract: Achizitia de autoutilitara de teren 4x4 cu tractiune nepermanenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vadu MotilorCod fiscal: 4562192, Adresa: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Telefon: 0258 777 505, Fax: 0258 777 505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Romania, cod postal: 517795, telefon: +40 0258777505, fax: +40 0258777505, persoana de contact: Lucica Toader
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vadu Motilor nr1, Vadu Motilor, Romania, cod postal: 517795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de autoutilitara de teren 4x4 cu tractiune nepermanenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de autoutilitara de teren 4x4 cu tractiune nepermanenta
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este in suma de 2700 RON si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui prin numerar la casieria autoritatii contractante, virament bancar in contul autoritatii contractante RO85TREZ0065006XXX000581 , deschis la Trezoreria Campeni, cod fiscal CIF 4562192 sau prin instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cadrul instrumentului de garantare se va specifica ca garantia este irevocabila si ea se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatiile prevazute de OUG 34/2006.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii) se va transmite la sediul autoritatii contractante din Vadu Motilor, com. Vadu Motilor, sat. Vadu Motilor, jud. Alba pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile art.278 ind.1 O.U.G. 34/2006. Garantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare sau prin retinere din platile care vor fi efectuate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular H1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Formular H2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica prin care se arata ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice/fizice straine- Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenientaelibereaza astfel de documente.Formular 13 Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular H4 Certificat de participare cu oferta independenta;Formular H3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Persoanele cu drept de decizie din cadrul Comunei Vadu Motilor: - primar ? Lazea Nicolae - viceprimar ? Bodea Cornel, - secretar - Briciu Milania, - consilieri locali ? Lup Iosif, Pleasa Gheorghe, Crisan Ioan, Budae Petru, Toader Constantin, Popa Ioan, Corches Septimiu, Ana-Scrob Marin, Todea Vasile, Bodea Cornel, Crisan Cornel.Formular F9 Declaratie privind conflictul de interese;Formular 14 Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura sau la interdictia atribuirii contractului de achizitie publica. Pentru persoanele juridice se vor prezenta urmatoarele documente conf. art. 5 din Ordinul 509/2012 (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"): 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz consortiu/asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta va fi considerata ca indeplinita daca certificatul este emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului. Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate.Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale dintara in care candidatul /ofertantul este rezident si Autorizatia de functionare, in original, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2012 la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 ani de referinta (2009, 2010, 2011) sa fie cel putinegala cu valoarea estimata a contractului.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prinorice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a acestuian.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a. Listaprincipalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati.1.b. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a furnizat, pana latermenul limita dedepunere a ofertei, produse similare, prin prezentarea a cel putin 1 (unu)contract, avand ca obiect furnizarea de produse similare celor solicitate prinprezenta documentatie de atribuire, a carui valoare, sa fie cel putin egala cu135.000 lei sau echivalentul in Euro.1.c. Operatorul trebuie sa dovedeasca ca are capacitatea de a asiguraservicii de service pentru autovehiculul ofertat in cadrul unui serviceautorizat RAR clasa I, II si III.In acest sens se solicita prezentarea in original, de catre ofertant, a unei declaratii din care sa reiasa in mod clar faptul ca va asigura pe per de derulare a contract si in per de garantie a prod. servicii de service conf cerinteti de mai sus, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite decatre subcontractanti si specializarea acestora. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante -ISO 9001pentru producator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
dotari optionale
50
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro si/sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer