Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de ?AUTOVEHICUL? si ?AUTOVEHICUL 4X4?


Detaliu pentru invitatia numarul 336464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 336464/02.10.2012
Denumire contract: Achizitia de ?AUTOVEHICUL? si ?AUTOVEHICUL 4X4?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Sebes, str. Piata Primariei, nr. 1, loc. Sebes, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de ?AUTOVEHICUL? si ?AUTOVEHICUL 4X4?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de autovehicul si autovehicul 4x4.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 096.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.241 lei. Per. de valabilit. a gar. de partic.va fi cel putin egala cu per. de valabilit. a ofertei (120 de zile raportat la term. limita de primire a ofertelor).Daca se depune in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trez. Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., careseprezintainoriginal, incuantumulsipt. per. prevazuta in doc. de atrib.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadrarea Intrepr. in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Mun. Sebes are dreptul de a retine gar. de particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabil. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contr..c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in cf. cu preved. art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estimata a contr. suma de 1120, 96 lei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu preved. art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegar.de partic. in cuantumul, forma si avand per. de valab., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat, sau tert sustinator dacae cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat, sau tert sustinator dacae cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu "cf. cu originalul"). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu "cf. cu originalul"). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Dancila Adrian Alexandru;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar ? Vlad CristinaDirector Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitiiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala a ofertantului ? Formular nr. 3 - Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR astfel: 2009 ? 1 euro ? 4, 2373 lei2010 ? 1 euro - 4, 2099 lei2011:1 euro = 4, 2379;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) ?Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani? - Formularul 4Fsi a Anexei 1 la Formularul 4F din sectiunea VIII ? Formulare, completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante conform cu obiectul contractului, recomandare de la beneficiari privind contracte similare (livrare autoturisme) - stampilate si semnate de catre beneficiarul contractului sau Documentul constatator conform prevederilor art. 971 dinHG 925/2006., B)Informatii privind subcontractarea: Formular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?, C) Fotografii cu modelul ofertat pentru autovehicul si autovehicul 4x4.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer