Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de autovehicul utilitar (transort marfa si persoane)


Detaliu pentru invitatia numarul 322121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 322121/19.03.2012
Denumire contract: Achizitia de autovehicul utilitar (transort marfa si persoane)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro, iar dupa desemnarea castigatorului, la solicitarea AC, ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta oferta la Directia Silvica Galati, str. Stiintei, nr. 95, Galati, Romania, cod postal: 800189, telefon: +40 236412517, fax: +40 236460256, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de autovehicul utilitar (transort marfa si persoane)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui autoturis de transport marfa si persoane
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 357 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 2340 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? modalitatea de constituire: conform dispozitiile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006/ordin de plata in contul RO30RZBR0000060004361555, Raiffeisen Bank-Agentia Galati/depunere la casierie a sumei in numerar;
- in cazul constituirii prin , ,scrisoare de garantie bancara?? aceasta se prezinta in original la sediul AC.- in orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, care in acest caz coincide cu data limita de depunere a ofertelor (procedura fiind online).
Garantie de buna executie
? cuantumul garantiei de participare: 2% din pretul contractului fara TVA- modalitatea de constituire: conform dispozitiilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, respectiv la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal Galati, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenra in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, urmatoarele: 1. - Informatii generale2.- Declaratii privind eligibilitatea (cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul);3.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) - persoane cu functie de decizie in cadrul AC: ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, jurist Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica4.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul);5.Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat6. Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010); Se vor prezenra in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, urmatoarele: 1. - Certificat constatator eliberat de ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea de produse similare produsului solicitat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin de 234.700 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2009 si2008atat in lei cat si in euro. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Pentru a cunoaste portofoliul ofertantului si a se putea cere informatii despre modul in care si-a indeplinit a obligatiile contractuale, acesta trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 3Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Proiect de contract insusitCerinta nr. 4Proiectul de contract va fi prezentat cu mentiunea ?De acord cu propunerea de contract? ? semnat si stampilat pe fiecare pagina.Eventualele propuneri de modificari/completari/eliminari ale clauzelor contractuale vor fi transmise autoritatii contractante respectand termenele prevazute de art. 78 - 79 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa data limita de depunere a ofertelor nu se mai accepta modificari/completari/eliminari ale clauzelor contractuale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, atasata prezentei invitatii, in sectiunea General
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer