Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ACHIZITIA DE BANDA ADEZIVA ?


Detaliu pentru invitatia numarul 357311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 357311/04.02.2014
Denumire contract: ?ACHIZITIA DE BANDA ADEZIVA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 214348802, Fax: +40 214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIA DE BANDA ADEZIVA ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ?ACHIZITIA DE BANDA ADEZIVA ?? contractul subsecvent 1 va fi incheiat in intervalul 01.01-31.03.2014? contractul subsecvent 2 va fi incheiat in intervalul 01.04-30.06.2014? contractul subsecvent 3 va fi incheiat in intervalul 01.07-30.09.2014? contractul subsecvent 4 va fi incheiat in intervalul 01.10-31.12.2014
II.1.6) CPV: 44424200-0 - Banda adeziva (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 200 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.- in cuantum de 2.074, 8euro (1, 9% x 109.200 euro), echiv.in lei la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Pt. calculul echivalentei ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente GP const. intr-o alta moneda, se va aplica cursul euro/alta valuta comunicat de BNR fara a limita la echivalenta euro/lei.G.P.este necesara ptr a proteja AC fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea ctr.Pierderea G.P.in conf.cu art.87 din HG925/2006 actualizata-ofertantul isi retrage oferta in per.de valab a acesteia;oferta fiind castigatoare, refuza semnarea ctr.in per.de val a ofertei.Conf.art.278ยน*)-(1)din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, AC va retine contestatorului din G.P.in raport cu valoarea estimata a contractului suma: b) intre 420.001 lei si 4.200.000, 00 lei inclusiv ? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Perioada de val a GP-120 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constit.a GP in conf.cu art 86 din HG 925/2006 cu modif. si complet.ulterioare.Virament bancar in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK-SUC.MUNICIPIULUI BUCURESTI, CUI RO2779625, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei, sau prin depunerea in SEAP a unui OP cat si o copie confirmata de banca, la sediul AC conf.disp.art.86 alin 5 lit a) din HG 925/2006.Dovada const G.P. se va posta in SEAP(scanat)pana la data limita stabilita pt depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul secundar al AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Restit GP in conf cu art 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.In vederea restit de catre AC a GP, ofertantul va completa Formular nr. 8,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie - conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Notificarii A.N.R.M.A.P. nr. 149/2013). In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.509/2011; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organele abilitate, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Notificarii A.N.R.M.A.P. nr. 149/2013). In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.509/2011;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2- in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr.3-in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante referitor la derularea procedurilor de achizitie publica (art. 33^1 alin. 4 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) : Vicentiu-Octavian Zorzolan ? Director general autoritate contractanta si membru in Consiliul de Administratie;Valentin Vagaon ? presedintele Consiliului de Administratie;Dumitru Laurentiu Andrei ? membru in Consiliul de Administratie;Alin Chitu ? membru in Consiliul de Administratie;Simona-Teodora Forsea ? membru in Consiliul de Administratie;Nicolae Tudor ? Director Executiv;Cristian Virgilius Iorgulescu ? Director Tehnic;Sorin Toader ? Director Dezvoltare;Claudiu Roman ? Sef Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor ;Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1Certificat constatator, cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, respectiv: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale care vizeaza ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 si 2013, se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 :1 euro = 4, 4560 leiAnul 2013 :1 euro = 4, 4190 leiPentru calcul echivalentei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va aplica cursul mediu anual euro/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, fara a limita la echivalenta euro/lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta mostre gratuite, respectiv cate o rola banda adeziva.Mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.Dupa testarea mostrelor in productie, acestea se vor returna ofertantilor participanti.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer