Achizitie publica - Achizitia de benzina/motorina pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 333546
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333546/10.08.2012
Denumire contract: Achizitia de benzina/motorina pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PARCURI SI ZONE VERZICod fiscal: 15268304, Adresa: B-DUL VICTORIEI NR. 1-3, Sibiu, Telefon: 0269208960, Fax: 0269229959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de benzina/motorina pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de benzina- 3187, 92 litri si motorina- 12603, 64 litri pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantie de participare este de 1530 lei si se constituie prin virament bancar Cont: RO87TREZ5765006XXX000222, Trezoreria Sibiu; CF 15268304 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care este irevocabila si se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In masura in care un ofertant contesta la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor procedura iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conditiile prevazute la art. 278^1 din Oug nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea - Formular CRS1Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular CRS2se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul localCerinta nr. 3-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular CRS3Cerinta nr. 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CRS4Cerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006- Formular CRS5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vladut Vladimir Dan- DIRECTORCosa Otilia- Director adj.Ogner Gabriela- consilier juridicHancu Rodica- sef birou tehnicCerinta nr. 6- Declaratia incadrare IMM daca este cazul - Formular CRS6Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cu precizarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista statiilor in care se poate alimenta cu carburant pe baza de BVC. Cerinta minima: furnizorul trebuie sa detina cel putin o statie in municipiul Sibiu si in celelalte municipii resedinta de judet din tara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 16:10