Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de beton marca C8/10 (Bc10, B150) .


Detaliu pentru invitatia numarul 342192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - UM 02384
Numar invitatie: 342192/30.01.2013
Denumire contract: Achizitia de beton marca C8/10 (Bc10, B150) .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - UM 02384Cod fiscal: R 13683878, Adresa: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Tunari, Telefon: +40 213516540, Fax: +40 213515539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de beton marca C8/10 (Bc10, B150) .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de beton marca C8/10 (Bc10, B150) cu transport inclus.
II.1.6) CPV: 44114000-2 - Beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 000 - 312, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 6.000 leiForma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Corsul leu-euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de buna executie este de: 1 euro= 4, 3814 lei cursul BNR de la data de 15.01.2013.
Garantie de buna executie
Modalitate de constituire dispozitiile art. 90 din HG925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A. si va fi valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decatperioada de valabilitate a contractului.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta intocmit conform Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta model formularul F1 din Sectiunea III ? Formulare.2.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii model formularul F2 din Sectiunea III - Formulare.Nota: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii model formularul F3 din Sectiunea III - Formulare .Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afala intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, la data depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sarezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentrupersoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, la data depunerii ofertei. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.6.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F4 din Sectiunea III - Formulare- original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Seful Unitatii Militare 02384 Bucuresti ? locotenent colonel ing. Cirlan Mihai; presedinte al comisie de evaluare si loctiitor mr. Filip Adrian; sef formatie transporturi MM Dumitrascu Razvan; subinginer Badiceanu Mariana; maistru Aprodu Ion Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la informatiile cuprinse in acest document care trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Certificatul ofertantului clasat pe primul loc va fi prezentat in original sau in copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pragul minim al cifrei globale de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) este 264000 lei.Cuantumul cifrei globale de afaceri medii reprezinta cerinta minima de calificare si, in temeiul prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, neindeplinirea acesteia conduce la considerarea ofertei ca fiind inacceptabila.Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri neta medie se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In sustinerea celor declarate in cuprinsul formularului F9, ofertantul are obligatia de a prezenta lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre beneficiar.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: certificate/documente care confirma existenta a cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizarea de beton, in ultimii 3 ani, care sa insumeze o valoarea de cel putin 264000 lei.Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAPNota: In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., In caz de asociere, se va prezenta un Acord de asociere model formularul F11 din Sectiunea III ? Formulare.Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer