Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de biciclete speciale electrice cu autoechilibru


Detaliu pentru invitatia numarul 356154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 356154/28.11.2013
Denumire contract: achizitia de biciclete speciale electrice cu autoechilibru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de biciclete speciale electrice cu autoechilibru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de biciclete speciale electrice cu autoechilibru pentru politia locala a municipiului bucuresti
II.1.6) CPV: 34422000-7 - Biciclete cu motor auxiliar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 129.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garan?iei de participareeste de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , cuantumul garan?iei de participare va fi in suma de6322, 58 lei echivalentul in alta valuta va fi la un curs mediu BNR din data de publica?iei invita?iei de participare reprezentand2% din valoarea estimata a contractului?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari ? formularul 6, virament bancar, garan?ia se mai poate constitui ?i prin depunerela caseria autorita?ii contractante a unui op care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: Re?inerea unei par?i din garan?ia de participare se va face conform art 278^1 din OUG 34/2006Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiOferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitue garan?ia de buna execu?ie in perioada de valabilitate a ofertei ?i, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnari contractuluiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din suma solicitata, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
garan?ia de buna execu?ie se exprima procentual ?i reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului ?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care valoarea garan?iei de buna execu?ie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar, totodata se va avea in vedere in vedere si prevederile HG nr 1045/2011 ? formularul 19.Garantia de buna executie se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la data punerii la dispozitia ofertantului declarat castigator al procedurii, de catre autoritatea contractanta, a unui exemplar al contractului, semnat de ambele parti.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul precizat, da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare.Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare, respectiv ordinul de incepere a derularii contractului respectiv.Constituirea garantiei de buna executie este obligatie contractuala.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 50% din suma solicitata adica 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei bancare de buna executie va fi valabila inca 14 zile de la data limita de finalizare a contractuluiGarantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind eligibilitatea Cerin?a obligatorie ? se va completaformular 12ADeclara?ie privind calitatea de participantla proceduraCerin?a obligatorie - se va completa formular 12CDeclara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 Cerin?a obligatorie ? formularul 12BDin certificatul fiscal emis de ANAF, sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelelor copie certificata ?conform cu originalul?.Din certificatul fiscal privind taxele si impozitele locale, sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in este prevazut termenul limita de depunere aofertelelor copie certificata ?conform cu originalul?Declara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i. In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: director gen ion tincu, sef serv buget mihaela carnaru, sef serv.juridic Carmen barbu, sef serv achizitii Andrei Gabriel, Certificat de participare cu oferta independenta Cerin?a obligatorie ? se va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta Persoane juridice romane Cerin?a obligatorieCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAENNota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, trebuie sa fie de cel putin 316129, 03 lei pentru calculul echivalen?ei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta de referin?a comunicat de BNR pentru fiecare an in parte 2010 - 4, 2848, 2011-4, 3197, 2012 - 4, 4287Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertan?ii vor depune pentru livrarile facute documente relevante ale contractelor sau recomandari sau contract/document constatator emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? Ofertantul va prezenta certificate de calitate al produselor pe care le comercializeaza Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie cu men?iunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabilla data limita de depunere ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer