Achizitie publica - Achizitia de bunuri ? dotari ( mobilier, tehnica de calcul si masini de gatit)aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare, modernizare si extindere Centrul de Cazare Temporara nr. 1 din Oradea? Cod SMIS 12182
Detaliu pentru invitatia numarul 340476
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340476/04.12.2012
Denumire contract: Achizitia de bunuri ? dotari ( mobilier, tehnica de calcul si masini de gatit)aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare, modernizare si extindereCentrul de Cazare Temporara nr. 1 din Oradea? Cod SMIS 12182
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de bunuri ? dotari ( mobilier, tehnica de calcul si masini de gatit)aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare, modernizare si extindereCentrul de Cazare Temporara nr. 1 din Oradea? Cod SMIS 12182
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de bunuri ? dotari ( mobilier, tehnica de calcul si masini de gatit) aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare, modernizare si extindereCentrul de Cazare Temporara nr. 1 din Oradea? Cod SMIS 12182
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul I - 2800 lei ; Lotul II ? 190 lei ; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la TrezoreriaMunicipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea. Pentru lotul I, in situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Data la care se va face echivalenta leu/euro pentru garantia de participare va fi a sasea zi de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 si art69?1 din OUG 34/2006.- Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar; Eduard Florea - Director Directia Economica, Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-membrii si supleanti in comisia de evaluare: Neag Mihaela, Maghiar Ioan, Mos Marius, Sim Dumitru, Marc Oltea Diana, Marcu Sebastian, Adina Marge, Kocsis Iuliana, Maghiar Manuela, Vandici Naomi.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
-CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea echipamentelor specifice lotului pentru care s-a depus oferta; ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare sicontact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate peparcursul procedurii si Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali 2009, 2010 si 2011, care sa fie de : - minim 300.000 lei pentru lot.I si minim 20.000 lei pentru lot II. -Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente -Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul afurnizat in ultimii 3 ani produse similare lotului pentru care isi depune oferta., Declaratie privind lista subcontractantilor, insotita si de acordurile desubcontractare, precum si informatii concrete privind proportia in carecontractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant sispecializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:28