Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de bunuri ? dotari aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286;


Detaliu pentru invitatia numarul 328426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 328426/06.06.2012
Denumire contract: Achizitia de bunuri ? dotari aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, Sala Ghiseelor, ghiseul nr.10, parter.claruficar se pot solicita la adresa de mai sus sau prin fax 0259 409406
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, etaj 1, sala mica/sala mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de bunuri ? dotari aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla ? Cod SMIS 12286;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractarea bunurilor cu specific medical si mobilier aferente obiectivului de investitii ?Reabilitare si modernizare Centrul de zi pentru persoane cu scleroza multipla?, Cod SMIS 12286
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 717.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul I - 2500 lei ; Lotul II ? 1500lei ; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea. In situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.- Mentiune: persoanele cu functie de decizie : -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Bolos Marcel, Eugenia Borbei, Mos Marius, Ioana Popa, Maghiar Ioan, Adina Marge, Doina Romocea, Marc Oltea Diana, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
-CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea echipamentelor specifice lotului pentru care s-a depus oferta;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare lotului pentru care isi depune oferta., Declaratie privind lista subcontractantilor, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii la sectiunea DOCUMENTATIE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer