Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de bunuri si echipamente pentru piata agroalimentara


Detaliu pentru invitatia numarul 331199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian
Numar invitatie: 331199/05.07.2012
Denumire contract: Achizitia de bunuri si echipamente pentru piata agroalimentara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +0 40241231353, fax: +0 40241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Local al Comunei Valu lui Traian, str. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de bunuri si echipamente pentru piata agroalimentara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona bunuri si echipamente pentru buna functionarea a pietei agroalimentare ce va functiona in comuna.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 326.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constituii in cuantum de 2.500 lei, conform art. 86 din HG.925/2006. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului conform HG1045/2011 privind modificarea art.90 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 conform formularului 2.1Certificat de participare cu oferta independenta. Certificat constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( raportat de data limita de depunere a ofertelor)in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , sa fie de minim 258.000 lei.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Realizarea in ultimii 3 ani a experientei similare( furnizarea de produse similare) in care valoarea contractelor sa fie de cel putin 64.000 lei ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Algoritm de calcul: P pretul ofertei n = (pret oferta minim/pret oferta n) x punctajul maxim alocat
Garantia acordata produselor
15
Descriere: Algoritm de calcul: P asigurare garantie n = (perioada n /perioada maxima oferta) x punctajul maxim alocat.Pentru ofertele ce propun o garantie a produselor mai mica de 24 luni vor fi declarate neconforme. Ofertele ce propun o garantie mai mare de 72 de luni nu se puncteaza suplimentar
Termen de livrare a produselor
25
Descriere: Algoritm de calcul: P termen de livrare n = (termen de livrare cel mai mic/termen de livrare n) x punctajul maxim alocat.Pentru ofertele ce propun un termen mai mic de 2 zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun un termen mai mare de 10 zile calendaristice vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program de cooperare transfrontaliera 2007-2013 pentru granita Romania- Bulgaria)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer