Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburant auto - benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 332700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Numar invitatie: 332700/30.07.2012
Denumire contract: Achizitia de carburant auto - benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitCod fiscal: 13533790, Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-402.27.56, Fax: 021-402.27.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 214022756, fax: +40 214022753, persoana de contact: Alexandru Stancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, str. Stirbei Voda 43, sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburant auto - benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu benzina fara plumb si motorina a celor 157 autoturisme din parcul auto al autoritatii contractante, pentru buna desfasurare a activitatii.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.500 lei - se va constitui conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiile privind eligibilitatea - Formular 22.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 104.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 55.Certificate fiscale care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local, din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6.Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006 - Formular 11Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -director general - Mihai Gavril Vadan-director economic - Gabriela Ciobirca-director juridic - Alina Florea-presedinte comisia de evaluare - Cristian Sasu-membrii comisiei de evaluare - Cristina Zaharia, Ana Maria Fetcu 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de carburanti in ultimii trei ani2.Experienta similara - detalierea contractelor incluse in Formularul 83.Certificat pentru conformitatea produselor, emis de RAR, de producator sau de un reprezentant al acestuia4.Declaratie pe propria raspundere privind reteaua de distributie la nivelul tarii, respectiv cel putin 1statie in fiecare judet.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea fisierului atasat invitatiei de participare din SEAP. De la sediul autoritatii contractante, zilnic intre orele 8.30-16.30, pe baza de imputernicire scrisa.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer