Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburant auto


Detaliu pentru invitatia numarul 356037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 356037/25.11.2013
Denumire contract: Achizitia de carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Constanta, sediul din Bd-ul TOMIS NR.51, JUD. CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CARBURANT AUTO (BENZINA FARA PLUMB STANDARD 95 SI MOTORINA EURO)PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU AUTOVEHICULELE UTILIZATE DE PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 741.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 7054.83 lei. Perioada de valab. 90 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor stabilit in inv.de participare.Modul de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum de: 7054.83 lei, valabil pt. o perioada de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006, inclusiv angajam. emitentului de a retine din garantia de participare suma de 3527.41 lei calculata conform preved. art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre C.N.S.C., respectiv contestatorul renunta la contestatie.2.Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). Potrivit art.16 alin.2 din Legea 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categ.IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categ.IMM-urilor alaturi de dovada constituirii gar.departicipare. Nota1: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile (dupa ora 14) inainte de data limita de depunere a ofertelor, .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui astfel: a). Conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b) prin depunerea la casierie unor sume in numerar, sau c) se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acestcertificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa semnat si stampilat pe fiecare pagina.ANEXATabel cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si lista cu componenta Consiliului Local al Municipiului Constanta: NR.CRT. NUMELE SI PRENUMELE FUNCTIA1. MAZARE RADUSTEFANPrimar2.FAGADAU DECEBALViceprimar3.STAN GABRIELViceprimar4. ENACHEMARCELASecretar Municipiu5. RACU CONSTANTINDirectorexecutiv6. DINESCUFULVIADirector executiv adjunct -7. MERLAVIORICAANIDirector executiv8. STANMIHAELADirector executiv adjunct9. PILAT IONELDirectorexecutiv10. TANASE LUIZA ELENAArhitect sef11. DOSPINESCU DANIELA RAMONADirector executiv12. NANU DANIELADirector executiv adjunct13. FRIGIOIUMARCELADirectorexecutiv14. GHEORGHEGEORGETADirector executiv adjunct15. BABUS CONSTANTINDirectorexecutiv16. PRIPISIIONUTDirector executiv adjunct17. TRASCA AURORADirectorexecutiv18. GHEONDEA DOINADirector executiv adjunct19. STAMATADRIANADirectorexecutiv20. MUNTEANU PETRICADirectorexecutiv21. VELICA ECATERINADirector executiv adjunct22. POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu23. GAVRIZ IRINA Sef serviciu24. BALTAG DANSef serviciu25. BARDASUOCTAVIASef serviciu26. BORALIVEAVEGHIULSef birou27. BRATU DANIELDirectorexecutiv adjunct28. CONSTANTINNICOLETASefserviciu29. COMAN GHEORGHESef. serviciu30. CRACIUN ANA RODICASef. serviciu31. DUMITRU IONUTSefserviciu32. DUDAS DEZIDERIUSef. serviciu33. DOBRE OANASef. serviciu34. DRECSANDANIELASefserviciu35. DUDASCAMELIASef. serviciu36. PETCU LENUTA Sef serviciu37. ENESANZIANASef. serviciu38. FLORESCU NICOLETASef serviciu39. MEREUTA EMIL ANDREI Sef serv.40. ITOAFA CRISTINA LAURENTIASef serv.41. VASCU-LACIU MADALINADirectorexecutiv42. LIUTAMIHAELASef serv.43. DANCU ANTUANELA Sef serv.44. MIHAI MIHAELASef birou45. MUTALAPGHIULNIHALSef serv.46. MUNTEANU JENICA EUGENIASef serv.47. NUTU NICOLAISefserviciu48. PATRASCU LIVIUSefserviciu49. PATRUTOIUMIHAELASef serviciu50. PINZARIUIRINAROXANASef serviciu51. BOBES LAURASef serviciu52. PETCU MUGUREL LEONARDSef serviciu53. MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu54. RUSUGRATIELASef serviciu55. TARAN STEFANSef serviciu56. TESULEANUGABRIELASef serviciu57. TRAMUDANA LIVIUSef serviciu58. UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu59. VARLAN DORELSef birou60. ZAHARICIUCIULIANASef serviciu61. FETISLAM DAYAN Sef Serviciu62. SOARE GEORGIANA Sef Serviciu63. NACHE MIHAELA RODICASef birou64. BRATU GEORGIANA Sef ServiciuLISTACu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: 1. ALIDENIS ;2. BOIAGIAN HARRY MICHELLE3. CANDINDATU GABRIEL ;4. CHESOI TUDOREL ;5. CHIRONDOJAN VASILE6. CIORBEA VALENTIN ;7. COJOC MARIOARA ;8. DEDE PERODIN;9. DOBRE MIRCEA ;10. FAGADAU DECEBAL ;11. GEORGESCU DANIEL;12.IBRAIM TEMUR ;13.LIXANDRU ION-VIRGIL;14.MARCU ANA;15.MATEI RADU-BOGDAN;16.ONCIU CARMEN;17.ROSU VASILE18.PAPARI GEORGE-DANIEL;19.PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN;20.POPESCU RADUCU;21.RASAUTEANU COSTIN IOAN;22.ROMAN IUSTIN FABIAN;23.STAN GABRIEL-MARIUS;24.SURGHIE VALENTIN-MIHAI;25.TUSA SORINA;26.VISAN GEORGE-GABRIEL;Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/terti sustinatori, fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulareAtentie: In cazul in care exista asociati/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociatii fiecare membru are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Formularul B va fi insotit de: a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) dinHG nr.925/2006. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice straine: se vor prezenta documente din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata. Documentele se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial. Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2)Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele constatatoare se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata, cu precizarea ca inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerilor aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani dela data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar, respectiv: scrisori de recomandare din parteabeneficiarului, semnate si stampilate/ procese verbale de receptie semnatede catre ambele parti, fara obiectiuni/ informatii privind indeplinireaobligatiilor contractuale sau alte documente. In cazul in care beneficiaruleste un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer