Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburant auto benzina fara plumb cu cifra octanica min. 95?CO(R)95/CO(M)85? si motorina euro diesel (SR EN 590), pe baza de carduri (de distributie de carburanti)


Detaliu pentru invitatia numarul 326848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Jandarmi Judetean Alba
Numar invitatie: 326848/16.05.2012
Denumire contract: Achizitia de carburant auto benzina fara plumb cu cifra octanica min. 95?CO(R)95/CO(M)85? si motorina euro diesel (SR EN 590), pe baza de carduri (de distributie de carburanti)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Jandarmi Judetean AlbaCod fiscal: 4331430, Adresa: Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 18, Alba Iulia, Telefon: 0258/812318, Fax: 0258/811926
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburant auto benzina fara plumb cu cifra octanica min. 95?CO(R)95/CO(M)85? si motorina euro diesel (SR EN 590), pe baza de carduri (de distributie de carburanti)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de benzina fara plumb cu cifra octanica min. 95 si motorina euro diesel (SR EN 590) pe baza de carduri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul pentru motorina ? 1.425, 00 lei, conform art. 278^1, din O.U.G. nr. 34/2006Cuantumul pentru benzina fara T.V.A.? 829, 80 lei, conform art. 278^1, din O.U.G. nr. 34/2006.Valabilitate ? este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiConstituire ? virament bancar sau printr - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, care este de preferat sa fie emis de catre o banca din Romania. La constituirea prin virament bancar a garantiei de participare se va prezenta ordinul de plata.? formularul nr. 6Date pentru virament bancar ? Trezoreria Alba Iulia, cont RO17TREZ00223610120XXXXX, cod fiscal 4331430.
Garantie de buna executie
Constituire ? virament bancar sau printr - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexala contract si se prezinta in original, care este de preferat sa fie emis de catre o banca din Romania. La constituirea prin virament bancar a garantiei de buna executie se va prezenta ordinul de plata.Cuantumul garantiei ? 5% din valoarea, fara TVA / contract subsecvent ? formularul nr. 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a ofertantilor sa fie probata prin: - in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/ formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic ( lider, asociat ) se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cazul procedurii.Toate certificatele, documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune ? in conformitate cu originalul? ( in afara celor care trebuie prezentate in original conform legii ) de catre reprezentantul legal si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, aprobata prin legea 337/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va atasa formularul nr. 1 ( declaratie privind eligibilitatea ).Mod de dovedire: Se va atasa formularul nr. 2 ( declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, aprobata si modificata cu completari prin legea nr. 337/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare ).Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila, cu mentiune ? conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? in cazul persoanelor juridice straine ( formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termeni de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care isi desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor, ? certificatul de atestare fiscala? se emite in timp de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe o perioada de pana la 30 zile de la data emiterii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat de pana la 90 zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau copie, copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?, oricarui solicitant ( art. 112, alin 4 din Ordonanta nr. 92 din 24.12.2003, privind Codul de procedura fiscala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala? se emite in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 a lunii ? finele lunii este valabil pe toata perioada lunii urmatoare emiterii. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. A.N.R.M.A.P. nr. 509/ 2011, art. 5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care isi desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se vor accepta: - certificate, echivalent;
- cazier juridic, echivalent;
- declaratie pe propria raspundere data in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care sau acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, etc ) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Se va prezenta : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/ 2006 ( formular nr. 3 );
- Certificat de participare cu oferta independenta ( formular nr. 10 )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 (formularul nr. 4 ) din O.U.G. nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul.NOTA: -In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: -acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
-se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.-Ofertantul care nu respecta prevederile art. 46 sau se afla in situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare vor fi exclusi de la procedura de achizitie.- Va putea fi exclus de la procedura de achizitie publica ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv persoanele ce aproba, semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ) sunt: 1. Inspector sef al I.J.J. Alba, col. Herta Ioan Onac;2. Prim adjunct al inspectorului sef, col. Itu Felician;3. Adjunct al inspectorului sef, lt. col. Haiduc Nicolae;4. Sef serviciu suport logistic, lt. col. Marica Constantin;5. Consilier juridic, lt. Hulea Dumitru;6. Contabil sef, col. Mosneag Virgil;7. Ofiter specialist achizitii, cpt. Birsan Nadia;8. Ofiter specialist tehnic, slt. Maican Marius.Cerintele de calificare cu privire la situatia personala a ofertantului au fost stabilite pentru a evita depunerea de oferte a societatilor care au datorii catre bugetele consolidate a statului precum si a celor societati sau administratori ca se afla in litigii sau care au fost condamnati prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale sa fie probata prin: Pentru persoane fizice/ juridice romane: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este rezident in original sau copie lizibila cu mentiunea ? in conformitate cu originalul? sau autorizatie de functionare in copie ? conform cu originalul? sau in copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?.Se vor prezenta : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune ?in conformitate cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune ?in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.- Prezentarea de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate ( principal sau secundar ) activitatile sau coduri CAEN Rev.2 sau altor reglementari echivalente, corespunzatoare lucrarilor care fac obiectul principal al procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original sau copie lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul? ) certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul da activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul principal al licitatiei.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2009, 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ofertantului sa detina cel putin o statie de distributie in fiecare judet si municipiul Bucuresti, compatibila cu sistemul CARD.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiiAtestarea conformitatii produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic prin intermediul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer