Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburant (Benzina euro fara plumb, Motorina (EN 590)


Detaliu pentru invitatia numarul 328793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE JANDARNI JUDETEAN ARGES
Numar invitatie: 328793/06.06.2012
Denumire contract: Achizitia de carburant (Benzina euro fara plumb, Motorina (EN 590)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARNI JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4229660, Adresa: Aleea Negiul, Nr. 2, Pitesti, Jud. Arges, Pitesti, Telefon: 0248-211505, Fax: 0248-212092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Negiul, Nr. 2, Pitesti, Jud. Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110093, telefon: +40 248211505, fax: +40 248212092, persoana de contact: Cristian Chitulescu - Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Negiul, Nr. 2, Pitesti, Jud. Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110093, telefon: +40 248211505, fax: +40 248212092, persoana de contact: Cristian Chitulescu - Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburant (Benzina euro fara plumb, Motorina (EN 590)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant (Benzina euro fara plumb, Motorina (EN 590) pe baza de carduri conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1 benzina fara plumb 2500 ron, lotul 2 motorina 4000 ron adica 2% din valoarea estimata fara TVA, conform acordului cadru incheiatPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: virament bancar - cont nr. RO27TREZ0465005XXX000165- Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4229660, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formular orientativ nr.11) sau depunere la casieriaautoritatii contractante.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei ca nefondata, AC va retine contestatrului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278 indice 1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri garantia de prticipare va fiemisa in numele si pentru liderul asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere conform anexei 1 din L.346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. In cazul in care oferta este o asociere incadrarea incategoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asocierea va beneficia de reducere cu 50%.Oferta care nu este insotita la data deschiderii ofertei de dovada constituirii garantieipentru participare va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnata nedeschisa
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de furnizare si se constituie in termen de 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formular orientativ nr.19) sau depunere la casieria autoritatii ontractante.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formularul nr. 12A2.Certificate constatatoare, in original sau copii , privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv ele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta documentul in original sau copie legalizataCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie FiscalaCertificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formularul nr. 12B4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 12C5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69^1; Persoane cu functie de decizie: -Chiliment Ion, Valeanu Zorin, Georgescu Radu, Candet Iulian, Grecioiu Paul, Chitulescu Cristian, Boteanu Bogdan, Rujan Cristian.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6. Certificat de participare cu oferta independenta formular 12D. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrarea carburantilor iar ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .Fisa de informatii generaleBilantul contabil incheiat la 31.12.2011 precum si contul de profit si pierderi(sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatoruleconomic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Reteaua de distributie carburanti - cel putin o statie de distributie in fiecare resedinta de judet2.Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontractare incheiate cu acestiaNOTA: 1. Acordurile de subcontractare depuse in oferta trebuie sa fie in concordanta cu oferta. In cazul ofertantului castigator, se vor incheia contracte de subcontractare cu subcontractantii desemnati, care se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica.2. Este interzisa schimbarea subcontractantilor desemnati in oferta peparcursul derularii contractelor, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale (art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006). Inaceast situatie se vor prezenta formularele privind dotarile specifice si numarul mediu de angajat Candidatii romani vor prezenta : - documente emise de organismeacreditate, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001(sau echivalent), - pentru furnizor ? acreditare furnizareCandidatii straini: - care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international recunoscut de o tara membra UE sau NATO.NOTA: Se vor prezenta documente (in copie conforma cu originalul), emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Se accepta certificate din seria ISO sau similareprivind implementarea unui sistem de management al calitatii, emise deorganisme internationale.Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura incare confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat conform art193 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (S.E.A.P.)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer