Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburant pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 322278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Numar invitatie: 322278/21.03.2012
Denumire contract: Achizitia de carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.Cod fiscal: RO25646725, Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila, Telefon: 0239611837, Fax: 0239611837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024, telefon: +40 239611837, fax: +40 239611837, persoana de contact: Bogdan Paul Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Str. Golesti 29, cod 810024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de carburant pe baza de bonuri valorice pentru supervizarea lucrarilor de reconstructie ecologica precum si pentru realizarea a 3 deplasari itinerante cu centrul de vizitare plutitor
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 948 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 1.500 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar cuconfirmarea existentei sumei in contul autoritatii contractante: RO15RZBR0000060011821610, C.F. RO25646725 , depunere numerar la casieria unitatii, instrument de garantare emis de catre o anumita societate bancara sau societate de asigurarid) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre leaderul asociatiei.e) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.f) Garantia de participare se va constitui numai in lei.g) Vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.h) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;? in cazul in care contestatia sa a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.Nota: in orice situatii, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 - Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completatCerinta 2 - Ofertantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. De asemenea, operatorii economici trebuie sa faca dovada achitarii taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale.Ofertantii nu trebuie sa fi savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, din categoria celor care ce se inscriu in cazierul fiscal.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din nr.OUG nr. 34/2006) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Operatorii economici trebuie sa prezinte situatia obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul pentru persoanejuridice romane, respectiv original sau copie lizibila "conform cu originalul" a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cerinta 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Cerinta nr.4 - Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaSe va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la licitatie cu oferta independenta ) completat., conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta 5 - Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Mod de dovedire: Se va atasa Formular nr. 5(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1) completat.Operatorii economici participanti la procedura: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Alexandru Eduard BURICEA - director- Daniela BREZUICA - contabil sef- Anca ANDREI - manager proiect- Bogdan ALBU - resp.achizitii Cerinta nr.1 - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii, ca si activitate principala.Mod de dovedire: Certificat constatator, in original sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului situat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 190.000lei, Bilant contabil la 30.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta distributia nationala a statiilor de alimentare, care in mod obligatoriu trebuie sa cuprinda cel putin o statie aflata in localitatea Braila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer