Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE CARBURANTI FARA ACCIZE PENTRU NAVE


Detaliu pentru invitatia numarul 350328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Numar invitatie: 350328/12.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE CARBURANTIFARA ACCIZE PENTRU NAVE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEACod fiscal: 7480097, Adresa: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Telefon: +40 0240532163, Fax: +40 0240532168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 0240532163, fax: +40 0240532168, persoana de contact: Serviciul De Ambulanta Tulcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 0240532163, fax: +40 0240532168, persoana de contact: Serviciul De Ambulanta Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE CARBURANTIFARA ACCIZE PENTRU NAVE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE CARBURANTIFARA ACCIZE PENTRU NAVE -motorina si benzina.valoarea minima estimata 320000 ron reprezinta valoarea estimata a se achizitiona pana la 31.12.20123valoarea maxima estimata 380000 reprezintace cuprinde posibilele suplimentari cf.art.6/HG 925/2006Optiuni: unitatea contractanta uzeaza de prevederile art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 - 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3800 lei, se va constitui prin virament bancar in contul RO16TREZ6415005XXX004698, Trezoreria Tulcea, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a acesteia va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data aproximativa la care se va face echivalenta leu/valuta este 28.06.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(formular 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006(formular 3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ord.314/2010(formular 4)Persoanele din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente pentru atribuirea contractului sunt: BALANICA PETRUS -manager generalLEONTE MIOARA -director economicDRAGHICI MIRCEA ALEXANDRU-director tehnicEPIFANOV ADELA -avocatONISCU NINA -CFPPCURTIN MIRELA-comp.achizitiiGHEMISI DOMNICA -referentPIRLOGEA IRINEL MIRELA- economist 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2.Ofertantul va face dovada ca este anrepozit fiscal conform art.201.alin.1, lit.b, din codul fiscal3.Declaratie pe propria raspundere.(formulare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer