Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto (motorina Euro 5 si benzina fara plumb)


Detaliu pentru invitatia numarul 352756
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATULPENTRUSITUATIIDEURGENTA" HOREA"ALJUDETULUIMURES
Numar invitatie: 352756/14.08.2013
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto (motorina Euro 5 si benzina fara plumb)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATULPENTRUSITUATIIDEURGENTA" HOREA"ALJUDETULUIMURESCod fiscal: 4323071, Adresa: TARGUMURES, STR. HOREA, NR. 28, JUD.MURES, Targu Mures, Telefon: +40 0265269661, Fax: +40 0265269660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto (motorina Euro 5 si benzina fara plumb)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de carburanti auto (motorina Euro 5 si benzina fara plumb), pentru anul 2013.Valoarea de 145.170 lei reprezinta valoarea estimata si la care se va raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 532.300 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari .Optiuni: Conf. prev. art. 6 alin.(3)lit.b si d, din H.G. nr.925/2006, primele 4 luni 2014 functie de fonduri
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 170 - 532, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 1 % din valoarea estimata a contractului, respectiv in valoare de 1.500 lei, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere aofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorii economici doresc sa opteze pentru virament bancar, autoritatea contractanta pune la dispozitie urmatorul contul bancar deschis la Trezoreria mun. TarguMures: RO18 TREZ 476500XXX005386, cod fiscal 4323071. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, se va face la cursul oficial al BNR valabil din data publicarii invitatiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa si in original la sediul Autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, deasemenea se va posta obligatoriu si in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010)- model anexa nr. 1 din sectiunea Formulare;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model anexa nr. 2 din sectiunea Formulare (daca este cazul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: ? Col. Dorin Oltean -Inspector Sef;? Col. Ovidiu Gazdac - Prim Adjunct;? Mr. Handrea Calin ? Adjunct;? Presedinte comisie de evaluare: Lt. col. Damian Mihai? Membri comisie de evaluare: mr. Legian Lucian, mr. Nagy Sandor, mr. Avram Daniela;? Secretar comisie de evaluare: plt. maj. Balan Florian.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model anexa nr. 3 din sectiunea Formulare (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model anexa nr. 4 din sectiunea Formulare; Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele dupa cum urmeaza: - certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala, eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa: obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale / valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2: Bilantul contabil si contul de profit si pierderePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerinta nr. 1: lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani ­ Cerinta nr. 1: Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer