Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto-motorina pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 333420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALA SECTOR 5
Numar invitatie: 333420/09.08.2012
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto-motorina pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 5Cod fiscal: 17193755, Adresa: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.312.28.81, Fax: 021.312.28.81
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, telefon: +40 0213122881, fax: +40 0213122881, persoana de contact: Valeriu BadeaRegistratura Politiei Locale Sector 5-parter incinta Primariei Sectoruli 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, sala 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto-motorina pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia de carburanti auto-motorina pe baza de bonuri valorice pentru parcul auto al Politiei Locale Sector 5.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de4400lei retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;?daca garantia de participare daca se constituie prin virament bancar contul IBAN este RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la TrezoreriaSector 5;
-se poate constitui siprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original;
-se poate depune si in numerar la caseria institutiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/20062. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/20063. prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.6. prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul POLITIEI LOCALE SECTOR 5, sunt urmatoarele: 1.Georgescu Bogdan Cristian ?Diector General;2.Ciubotaru Mihai ?Director Executiv;3.Badea Valeriu-Director ExecutivAprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei E, Atanasoaei M, Barlescu S, Barsan M, Bereanu M, Burlacu O, Carp M, Constantin M, Cosmin C, Croitoru D, Cursaru P, Diculescu L, Dinca M, Giurca A, Ionita A, Iordanescu C, Jelea B, Manole P, Paduraru A, Petre M, Rosca A, Schmid D, Stanescu E, Turculet M, Visan G , Zavara C si secretar Feurdean C.Documentele nr.1, 2, 5 si 6 intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original.Documentele nr.3 si 4 intocmite/emise de ofertant cu scopul participarii la procedurile intiate in vederea contractelor de achizitie publica se vor prezenta in: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". -Certificat constatator ONRCCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcDepunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriOfertantul a realizat o cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 440.000 lei, Prezentarea ultimelor trei bilanturi (31 decembrie 2009, 2010, la 30.06.2011 sau aferentla 31 decembrie 2011), vizat si inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Bilanturile contabile se vor prezenta in copie cu specificatia conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizare de produse, care sa insumeze o valoare de 440.000 lei( valoarea precizata va fi mai mica sau egala cu Ve)Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara sa fie recalculate incat acestea sa nu fie mai mare decat valoarĂȘa estimata a contractului.Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniLista statiilor de distributie ale furnizorului de unde se procura carburanti auto pe baza bonurilor valorice pentru carburanti auto(adresa si numarul de tel), Declaratie privind lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.).Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractualeSe va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent., Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer