Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 325143
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325143/27.04.2012
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), sector 1, corp D1, parter, Registratura Generala, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), corp B3, etaj 5 - Secretariat General, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate administrativa autonoma in domeniul concurentei, cu personalitate juridica, care isi exercita atributiile potrivit Legii 21/1996, republicata)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bonuri valorice de carburant auto, conform caietului de sarcini: 174 carnete de bonuri valorice de carburant auto x 25 file x 50 lei/fila(cu TVA), pentru asigurarea necesarului de carburant auto pentru cele 45 de autoturisme si un microbuz.Valoarea minima de 175403.23 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor elebora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 210484.23 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea achizitiei suplimentare a 30 de carnete BVCA in cf. cu art.6 din HG925/2006.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 484.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare este de 3157, 00 lei (1, 8% - din valoarea estimata), pentru participarea cu oferta la procedura.b)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.c)Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB, cu conditia existentei acestuia in extrasul de cont al autoritatii la data deschiderii ofertelor.d)In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 278*1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.b)Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB.c)Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) decatre prestator la sediul achizitorului, in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3-cerinta obligatorie.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatorie.3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.12. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Ion Pop? responsabil achizitie.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.5.6.Se va prezentaCertificatul de participant la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si 30.06.2011, vizate si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerepe ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3Cerinta nr.3Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 15:59