Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice.


Detaliu pentru invitatia numarul 343380
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL CONCURENTEI
Numar invitatie: 343380/04.03.2013
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), sector 1, corp D1, parter, Registratura, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054486, fax: +40 214054556, persoana de contact: Sorin Patrichi ? consilier compartiment logistica, psi si ssm
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), corp B3, etaj 5-Secretariat General, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asigura protectia, mentinereasi stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburant auto pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini: 205 carnete BVCA x 25 file x 50 lei/fila(cu TVA), pentru asigurarea necesarului de carburant pentru cele 45 de autoturisme si un microbuz , respectiv: 41.530 de litri carburant auto x 4, 976 lei(fara TVA)/litru=206.653, 30 lei fara TVA, reprezentand 22.530 litri benzina si 19.000 litri motorina.Optiuni: Prelung.valabilit.contr.cf.prev.art.6 din HG.925/2006 cu 41 de carnete
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 653.3 - 247, 983.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3926 lei (1, 9% - din valoarea estimata a contractului in lei fara tva).In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in euro se va folosi cursul de schimb leu/euro valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru participarea cu oferta la procedura.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.86 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.278*1 din O.U.G. nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMBOperatorul economic castigator trebuie sa faca dovada contituirii garantiei de buna executie in termen de trei zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 691 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3- cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatorie3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20064.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.12.Persoanele mentionate in formularul nr.12 sunt aceleasi cu cele precizate in Declaratia pe propria raspundere cf.art.33 ind.1, alin.4din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Sorin PATRICHI? responsabil achizitie, Alin Iancu-consilier achizitii, Ion Panait- consilier achizitii, Ciprian Iordache- consilier achizitii.5.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.56.Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.2.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 . Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru calculul echivalentei e va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentrufiecare an in partedin ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, va fi de cel putin 400.000 lei., Cerinta nr. 2 .Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vor fi vizate si inregistrate la organele competente .Nota: Pentru anul 2012, se vor prezenta alte documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (la latitudinea operatorului economic)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, Cerinta nr.2 Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). -Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul? Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer