Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 343842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 343842/14.03.2013
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sucevei, nr. 1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 02630502, fax: +40 0263215752, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr. 1-3, Jud. Bistrita-Nasaud, sala de sedinte parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de carburanti auto: benzina fara plumb si motorina.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de7695, 6lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilorva respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de3.847, 8 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii invitatiei in SEAP( Curs BNR).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 8 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator publicTINIS VIOREL Director executiv -Directia EconomicaSABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, Contabilitate, Taxe, ImpoziteMOLDOVAN EMIL RADUpresedintePUGNA ALEXANDRUvicepresedinteBUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judeteanBUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judeteanCOMAN SAMUEL LEON consilier judeteanCURTEANU EUGEN-DICONES consilier judeteanGAFTONE IOAN consilier judeteanLACATUS EMIL consilier judeteanMARC VASILE consilier judeteanMEREUTA MIRCEA consilier judeteanMOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judeteanMOLDOVEANU ILEANA consilier judeteanMONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judeteanMURESAN MIHAIL consilier judeteanNEGRUSERI VASILEconsilier judeteanPETER LUCA consilier judeteanPOP GEORGE consilier judeteanPOPESCU GRIGORE DORIN consilier judeteanROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judeteanRUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judeteanSASARMAN MONICA consilier judeteanSIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judeteanSTROE IULIAN-CRISTIAN consilier judeteanSUCIU ANDREI consilier judeteanTODEA STEFAN consilier judeteanULECAN MARIA consilier judeteanURITE FLORIN-RADU consilier judeteanFONTUL DELIA CLAUDIA Director generalDGASPC B-NANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct DGASPC B-NALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct economic administrativ DGASPC B-NMOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, contractare servicii sociale, administrativ DGASPC B-NNUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic si contencios, resurse umane, strategii, managementul calitatiiGOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate- serviciul achizitii-DGASPC B-NNACU HORATIU SORIN Sef Centru pentru Protectia Copilului TeacaPETREAN AURORA MARIA Sef Centru pentru Protectia Copilului NasaudSASARMAN SINZIANA Sef Centru pentru Protectia Copilului BecleaNMORARI ADRIANA ELENA Sef Centru pentru Protectia Copilului BistritaSAVIN MARIA DANIELA Sef Centru Pentru Persoane cu Handicap si Persoane Varstnice NuseniCINDEA ANA MARIA Sef Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Adulti BecleanNota: Declaratia se va complete formularul 7 din sectiunea formulare, atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 5 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 6 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Nota: Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va complete formularul9 anexat din sectiunea Formulare.Nota: pentru persoane juridice straine- vor prezenta certificatele sus mentionate sau documente echivalente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: - obiectul de activitate supus proceduriiDocumentul va fi prezentatin copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul in care la procedurapaticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatieiNota: Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul ORC in copie legalizata sau original. Documentul va fi depus si de catre asociati/subcontractanti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri- Ofertantul trebuiesa demonstreze ca media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) este de 300.000 lei. pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euromediu anual comunicat de catre BNR pentru fiecare an.Ofertantul va prezenta copie " conforma cu originalul"de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare(bilanturi contabile, rapoarte de audit, rapoarte de cenzori).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Demonstrarea gradului de acoperirecu statii de furnizare carburanti la niveluljudetului Bistrita-Nasaud si la nivelul tarii.Cel putin o statiede furnizare carburanti pe raza judetului Bistrita-Nasaud, si cel putin o statie de furnizarein resedintele municipiu de judet din tara., Lista principalelor furnizari di ultimii 3 ani.Livrarilede produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre un client privat.Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract cu un beneficiar/client va fi insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre un client privat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer