Achizitie publica - Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 346385
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346385/09.05.2013
Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARASCod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: 0268-211313, Fax: 0268-213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268211313, fax: +40 268213020, persoana de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Fagaras - sala de sedinteSTR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburant auto pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini: 151 carnete BVCA x 25 file x 50 lei/fila(cu TVA), pentru asigurarea necesarului de carburant pentru, respectiv: 30.650de litri carburant auto x 4, 9758 lei(fara TVA)/litru=152.508lei fara TVA, reprezentand 7.200 litri benzina si 23.450 litri motorinaOptiuni: Prelung.valabilit.contr.cf.prev.art.6 din HG.925/2006 cu 20 de carnete
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 508.2 - 172, 669.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in euro se va folosi cursul de schimb BNR leu/euro valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru participarea cu oferta la procedura. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.86 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.278*1 din O.U.G. nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Acesta se poate constitui in oricare din formele prev la art 90 alin 1-3. Se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 691 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vaatrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.3- cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.4 ? cerinta obligatorie3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20064.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.12.Persoanele mentionate in formularul nr.12 sunt aceleasi cu cele precizate in Declaratia pe propria raspundere cf.art.33 ind.1, alin.4 din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Sorin Manduc - Primar; Catalin George Cirje - Viceprimar; Laura Giunca - secretar; Victori Prescure - dir econ; Adrian Bica - sef serviciu ADPP; Florina Opris - sef birou achizitii publice5.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.56.Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.2.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 . Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului.Pentru calculul echivalentei e va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte din ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, va fi de cel putin 300.000 lei., Cerinta nr. 2 .Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vor fi vizate si inregistratela organele competente .Nota: Pentru anul 2012, se vor prezenta alte documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (la latitudinea operatorului economic)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, Cerinta nr.2 Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse inultimii 3 ani, Cerinta 3 Reteaua de distributie - Pentru municipiul Bucuresti si orasele resedinta de judet se ca complata lista cu statiile cu program permanent Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita pentrudepunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene). -Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul? Informatiisi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:50