Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARBURANTI AUTO SI BONURI VALORICE - Numarul contractelor subsecvente va fi in numar de 4 si se vor intocmi anual.


Detaliu pentru invitatia numarul 346219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BORSA
Numar invitatie: 346219/07.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARBURANTI AUTO SI BONURI VALORICE - Numarul contractelor subsecvente va fi in numar de 4 si se vor intocmi anual.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BORSACod fiscal: 3627544, Adresa: STR. LIBERTATII, NR 46, Borsa, Telefon: 0262/342322, Fax: 0262/342864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LIBERTATII, NR 46, Borsa, Romania, cod postal: 435200, telefon: +40 262342322, fax: +40 262342864, persoana de contact: MIHAELA MIHALI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Floare de Colt, Nr. 1/A, Oras Borsa, Judet Maramures, sala mare de sedinte, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARBURANTI AUTO SI BONURI VALORICE - Numarul contractelor subsecvente va fi in numar de 4 si se vor intocmi anual.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in livrarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carduri electronice si bonuri valorice, pentru autoturismele din dotarea PRIMARIEI ORASULUI BORSA.Motorina 48.000 litri total - acord cadruBenzina 33.600 litri total - acord cadruCantitatile minime pe durata intregului acord-cadru este de 75.000 litri motorina si benzina, iar cea maxima pe durata intregului acord-cadru 81.000 litri motorina si benzina, stabilite de autoritatea contractanta sunt cele precizate in caietul de sarcini si reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru. Cantitatile pot fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante. Cantitatea minima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 17.000 litri motorina si benzina . Cantitatea maxima care poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 20.400 litri motorina si benzina.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4.224 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei cmf.art. 85^b. din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO80TREZ4415010XXX001146, Trezoreria Viseu de Sus; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor. Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - Formularul 6. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: a)G.P.trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ord ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat - Formularul 2A Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006 semnat si stampilat - Formularul 2BPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele Mihali Toader, Mihali Mihaela, Timis Ion Sorin, Coman Anca, Timis Ioan, Mesaros Adriana, Timis Laura, Mihali Paulina, Timis Ionela.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilat - Formularul 3B Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat - Formularul 3CCertificate de atestare fiscala care sa certifice situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 3A Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romane: Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalentePersoane juridice/fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelor prezentate li se vor alatura traducerile autorizate ale acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil aferent anului 2011, Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de clienti.Propunerea financiara va prezentata pentru cantitatea maxima a acordului cadru, respectiv de 81.000 litri motorina si benzina, conform art 36^1 lit(e) din HG 925/2006 ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer