Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 345834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA IANCU DE HUNEDOARA AL JUDETULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 345834/24.04.2013
Denumire contract: Achizitia de carburanti pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA IANCU DE HUNEDOARA AL JUDETULUI HUNEDOARACod fiscal: 4374318, Adresa: STR. G. COSBUC NR.26, Deva, Telefon: 0254/214221, Fax: 0254/211212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze carburanti pe baza de - ?Bonuri de valoare carburanti auto a 50 lei/fila?.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 226 - 372, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.721 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , sau prin depunere in contul RO60TREZ3665005XXX000101 ? deschis la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (conform art. 86 din Hot. 925/2006). Se prezinta in original.La constituirea prin virament bancar a garantiei de participare se va prezenta ordinul de plata.In cazul I.M.M - urilor garantia de participare, va fi redusa la jumatate. Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta Formularul nr. 5, in original.-In cazul in care garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda se va lua in calcul cursul de schimb valutar al BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Dovada constituirii garantiei va fi postata obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu, in original, de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in caz contrar oferta este descalificata conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul / documentele in original/copie legalizata daca in cadrul procedurii se vor prezenta copii conform cu originalul.Cerinta nr. 1 (obligatorie)Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se completeaza Formularul nr. 1.Cerinta nr. 2 (obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul nr. 2.Cerinta nr. 3 (obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se completeaza Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Demean Viorel, Achim Claudiu, Dines Nicolae, Adam Mihai, Crisan Elena Cristina, Murar Corina, Lomonar Cristian, Malea Lacramioara, Tamas Flavia, Costin Sorin.Cerinta nr. 4(obligatorie)Certificatul pentru participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. Se completeaza Formularul nr. 4.Cerinta nr.5 (obligatorie)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 6 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Neprezentarea oricarui din aceste documente sau prezentarea acestora fara respectarea cerintelor impuse, duce la descalificarea participantului.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 (obligatorie)Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare / altele echivalente.Neprezentarea acestui document duce la descalificarea participantului.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in "copie conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)Prezentarea listei statiilor de alimentare din reteaua nationala, Cerinta nr. 2 (obligatorie)Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de carburant in judetul Hunedoara, Cerinta nr. 3 (obligatorie)Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1 (obligatorie)Certificat de atestare a implementarii unui sistem de calitate din seria ISO9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita a depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer