Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carburanti, pe baza de carduri, a autoturismelor din dotarea ministerului


Detaliu pentru invitatia numarul 333629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 333629/14.08.2012
Denumire contract: Achizitia de carburanti, pe baza de carduri, a autoturismelor din dotarea ministerului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111483, fax: +40 0372111483, persoana de contact: Alexandra COCOSATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carburanti, pe baza de carduri, a autoturismelor din dotarea ministerului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti, pe baza de carduri, a autoturismelor din dotarea ministerului
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 337.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7446 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare? 60 zile calendaristice, de la data limita de primire ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 3.723 RON, conform art. 2781*) alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei departicipare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 13. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 14. Garantia de buna ex. se va const.conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista personalului din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie: -Alexandra COCOSATU- Consilier evaluare examinare, Directia Generala Achizitii Publice-Andreea GRIGORE, Sef Serviciu, Directia Generala Achizitii Publice;
-Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica si Administrativ;
-Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;
-Valentin Trifan , Secretar General Adjunct-Eduard HELLVIG, Ministru.d) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, are sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;f) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara.declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 744.000 lei-Bilantul contabil sau orice alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continad valori, perioade, beneficiari, indiferent daca ceastia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinta minima: Prezentarea unui contract de furnizare anterior finalizat ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 111.000 lei sau prezentarea a trei contracte anterior finalizate a caror suma cumulata sa fie de minim 186.000 lei, Ofertantul trebuie sa ofere posibilitatea alimentarii cu carburanti, pe intreg teritoriul national. Pentru aceasta, ofertantul trebuie sa detina o retea de statii de distributie care sa acopere intreg teritoriul national;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de statii de distributie in fiecarejudet, precum si in municipiul Bucuresti.Ofertantul va face precizarea clara ca detine logistica necesara, care sa ofere achizitorului posibilitatea monitorizarii on line, prin intermediul mijlocelor electronice, de la sediul beneficiarului, a alimentarilor cu carburant efectuate la masinile ministerului, precum si posibilitatea gestionarii cantitatii de carburant prin care se doreste alimentarea unui card.Ofertantul trebuie sa permita achizitorului modificarea on line a sumelor de bani de pe cardurile de alimentare cu carburanti eliberate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer