Achizitie publica - Achizitia de carne
Detaliu pentru invitatia numarul 324578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324578/20.04.2012
Denumire contract: Achizitia de carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucevei, nr. 1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC B-N Bistrita, str. Suvecevei, nr.1-3, Jud Bistrita-Nasaud, Sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de carne proaspata catre centrele si complexele din cadrul DGASPC B-N
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.181lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschiS la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caserie in zilele de luni, marti, miercuri, joi intre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara, se va completa formularul din sectiunea Formulare;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilor va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 2.120, 67lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 3 din sectiuneaformulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moldovan Margit- Director general, Ababi Olimpia Carmen-Director generaladjunct, Turcu Gyongyver ?Director general adjunct economic, Moga Corina-Sef serviciu achizitii publice, Gotea Nicoleta-inspectorspecialitate, Nusfelean Ionut Ciprian- consilier Compartimentul Juridic;Nota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.Completarea formularului 4 din sectiunea formulare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vacompleta formularul 1 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vacompleta formularul 2 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatul trebuie sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind 1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Autorizatie de functionare/licenta.Prezentarea unei copii, semnata conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii trei ani, Experienta similara- executarea in ultimii trei ani a unui contract sau mai multe care de furnizare de produse care fac obiectul contractului, Autorizatii sanitare pentru autovehicolele din dotare cu care se face transportul produselor Standard de management al sigurantei alimentului ISO 22000:2005Nu se admit operatori economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP si de la sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr.1-3, Jud.Bistrita-Nasaud, Serviciul Achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 15:19