Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carne


Detaliu pentru invitatia numarul 348411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 348411/12.06.2013
Denumire contract: Achizitia de carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N dn Bistrita, str, Sucevei, nr.1-3, Jud Bistrita-Nasaud , sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: livrarea de carne - pulpa porc, pulpa de vita, oase garf, cotlet fara os, cane pentru tocat, catre centreledin subordineaDGASPC B-N.
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.521, 32lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractantaa masurilor de remediere necesare, contestatorului i se va retine potrivit art.278^1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare, respective suma de 1.760, 66 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data pubicarii invitatiei de participarein SEAP( Curs BNR).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 3 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1 MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator public2 TINIS VIOREL Director executiv -Directia Economica3 SABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, 4 MOLDOVAN EMIL RADUpresedinte5 PUGNA ALEXANDRUvicepresedinte6 POPESCU GRIGORE DORIN vicepresedinte7 BUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judetean8 BUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judetean9 BRESFELEAN CIPRIAN RADU consilier judetean10 COMAN SAMUEL LEON consilier judetean11 CURTEANU EUGEN-DICONES consilier judetean12 CARCU MIRELA MARIA consilier judetean13 GAFTONE IOAN consilier judetean14 LACATUS EMIL consilier judetean15 MARC VASILE consilier judetean16 MEREUTA MIRCEA consilier judetean17 MOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judetean18 MOLDOVEANU ILEANA consilier judetean19 MONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judetean20 MURESAN MIHAIL consilier judetean21 NEGRUSERI VASILEconsilier judetean22 POP GEORGE consilier judetean23 PUICA VASILE consilier judetean24 ROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judetean25 RUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judetean26 SASARMAN MONICA consilier judetean27 SIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judetean28 STROE IULIAN-CRISTIAN consilier judetean29 SZANTO ARPADconsilier judetean30 SUCIU ANDREI consilier judetean31 ULECAN MARIA consilier judetean32 URITE FLORIN-RADU consilier judetean33 FONTUL DELIA CLAUDIA Director general DGASPC B-N34 ANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct DGASPC B-N35 ALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct DGASPC B-N36 MOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, DGASPC B-N37 NUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic strategii, managementul calitatii38 GOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate-39 NACU HORATIU SORIN Sef CPC Teaca40 PETREAN AURORA MARIA Sef CPCNasaud41 SASARMAN SINZIANA Sef CPCBeclean42 MORARI ADRIANA ELENA Sef CPCBistrita43 POP MIHAI MARIUS Sef CPHPV Nuseni44 CINDEA ANA MARIA Sef CRRNA BecleanNota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. formularul 4 din sectiunea formulare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 2 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Nota: Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va complete formularul anexat din sectiunea Formulare. 1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.2.Autorizatie de functionare/licente, alte documente emise de catre organele competente- Ordinul 111/2008 privindaprobarea Normei sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceripe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Efectuarea in ultimii trei ani a unui contract sau mai multe care sa aiba ca obiect livrarea de produsecare fac obiectul contractului;Se va prezentao lista a principalelor livrari din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati.Livrarile de produse sese confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In imposibilitatea obtineriiunei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstarea livrarilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentarea Certificatului ISO 22000:2005 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer