Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de carne de pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 348350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 348350/11.06.2013
Denumire contract: Achizitia de carne de pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N din Bistrita, str. Sucevei nr. 1-3, jud. Bistrita Nasaud. sala de sedinte , parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de carne de pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de carne de pasare catre centrele din subordinea DGASPC B-N- Pulpe de pui, pui congelati, ficat de pui, aripi de pui, pipote, pulpe inferioare, tacamuri de pui, piept de pui cu os, piept de pui dezosat.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2.905, 40 lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilorva respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de1.425, 70lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii anuntului in SEAP( Curs BNR).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator publicTINIS VIOREL Director executiv -Directia EconomicaSABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, MOLDOVAN EMIL RADUpresedintePUGNA ALEXANDRUvicepresedintePOPESCU GRIGORE DORIN vicepresedinteBUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judeteanBUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judeteanBRESFELEAN CIPRIAN RADU consilier judeteanCOMAN SAMUEL LEON consilier judeteanCURTEANU EUGEN-DICONES consilier judeteanCARCU MIRELA MARIA consilier judeteanGAFTONE IOAN consilier judeteanLACATUS EMIL consilier judeteanMARC VASILE consilier judeteanMEREUTA MIRCEA consilier judeteanMOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judeteanMOLDOVEANU ILEANA consilier judeteanMONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judeteanMURESAN MIHAIL consilier judeteanNEGRUSERI VASILEconsilier judeteanPOP GEORGE consilier judeteanPUICA VASILE consilier judeteanROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judeteanRUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judeteanSASARMAN MONICA consilier judeteanSIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judeteanSTROE IULIAN-CRISTIAN consilier judeteanSZANTO ARPADconsilier judeteanSUCIU ANDREI consilier judeteanULECAN MARIA consilier judeteanURITE FLORIN-RADU consilier judeteanFONTUL DELIA CLAUDIA Director general DGASPC B-NANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct DGASPC B-NALBOI SANDRU ELENA Director general adjunctDGASPC B-NMOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, DGASPC B-NNUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic , strategii, managementul calitatiiGOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate-NACU HORATIU SORIN Sef CPC TeacaPETREAN AURORA MARIA Sef CPCNasaudSASARMAN SINZIANA Sef CPCBecleanMORARI ADRIANA ELENA Sef CPCBistritaPOP MIHAI MARIUS Sef CPHPV NuseniCINDEA ANA MARIA Sef CRRNA BecleanNota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Nota: Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va complete formularul anexat din sectiunea Formulare. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.2.Autorizatie de functionare/licente, alte documente emise inbaza: -Ordinului 111/2008 privind aprobarea Normeisanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ciframedie globala de afaeri pe ultimii trei ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Efectuarea in ultimii trei ani a unui contract sau mai multe care sa aiba ca obiect livrarea de produsecare fac obiectul contractului;Se va prezentao lista a principalelor livrari din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati.Livrarile de produse sese confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In imposibilitatea obtineriiunei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstarea livrarilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer