Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE CARNE DE PORC


Detaliu pentru invitatia numarul 346471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Numar invitatie: 346471/10.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE DE PORC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC PANAIT SARBU, CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Serviciul Achizitii, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE DE PORC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE CARNE DE PORC- PULPA, SPATA SI OASE GARF
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 690 - 331, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.b din Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare :30 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DEPUNERII OFERTEI.Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contulRO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii seva calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Ref. Sepc. Oana Cristina Oprea; Dr. Ranga Mirela; Nitica Mihaela; Spiridon Maria; Baciu Emanuela Daciana; Contabil Filimon Ioana Sonia - Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia FinantelorPublice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cuoriginalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.2. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. in plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, copie legalizata sau copie conform cu originalul.3.Autorizatie sanitara de functionare (copie conform cu originalul)Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 ?Declaratie privind cifra deafaceri?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sareiasa cifra de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani, calculata in lei sieuro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Seva prezenta pentru dovedirea cifrei de afaceri: Bilantul contabil / rapoarteanuale / scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de auditfinanciar si contabil recunoscute sau orice alte documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani-Completarea formularului C1;, Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatoruluiMostrele vor fi sigilate si vor avea eticheta in original pentru produsul ofertat; acolo unde este cazul vor avea traducere in limba romana. Produsulneetichetat, sau fara eticheta originala cu traducere in limba romana, va firespins si oferta va fi descalificata.MOSTRELE DEPUSE DE OFERTANTII DECLARATI NECASTIGATORI SE VOR RETURNA/RESTITUI, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii- Original, Dovada faptului ca cel putin un mijloc de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar (copie conform cu originalul), Calitatea produselor va fi cea prevazuta de standardele in vigoare si solicitata prin Documentatia de atribuire si va fi atestata de: certificate de calitate; ISO 9001/ ISO 22000 sau echivalenta: ISO 9001/ ISO 22000/ sau echivalent (copie legalizata, valabil la data limita de depunere a ofertelor) in copie conforma cu originalul, Certificat privind implementarea Sistemului de Siguranta Alimentara HACCP sau echivalentCerinta obligatorie in vederea calificariiOfertantul va face dovada implementarii sistemului de siguranta AlimentaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer