Achizitie publica - ACHIZITIA DE CARNE DE PUI
Detaliu pentru invitatia numarul 325474
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325474/03.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE DE PUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE CARNE DE PUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 PIEPT PUI CU OSREFRIGERAT (NU CONGELAT) KG 1.0002 PUI GRILL CONGELAT KG 11.800
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este solicitata in suma de 1.323leiValabilitatea garantiei de participare : minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, ?..........printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare care devine anexa la contract?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. .Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Declaratii pe propria raspundere conf. prevederi art. 69^1 din OG34/2006- Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutieiplus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager Prof.dr. Doina DIMULESCU, dir.financiar contabil ec.Marilena SERBANESCU, Sef serv. aprovizionare ec.Alexandru DINU , Serv. Achizitii -ing.Mihaela IARCA, as.sef. dietetician Marilena PRISCOVEANU .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare celor solicitate in cap.2 caietul de sarcini efectuate in ultimii 3 ani ., Recomandari din partea altor beneficiari.Cel putin o recomandare. Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor ? SR EN ISO 22000:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINEWWW E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:52